The Legend of Zelda Tears of the Kingdom było „gotowe” już rok temu. Dlaczego grę wydano dopiero niedawno?

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom

Od premiery The Legend of Zelda Tears of the Kingdom napisano już wiele tekstów na temat tej produkcji i sukcesu jaki odniosła. Nic więc dziwnego, że w sieci pojawiają się zakulisowe informacje związane bezpośrednio z procesem produkcyjnym. Zgodnie z najnowszym doniesieniem najnowsze przygody Linka były gotowe już rok temu, czemu więc twórcy wydali swoje dzieło ponad rok później?

The Legend of Zelda Tears of the Kingdom zostało opóźnione, bo „nie wszystko było zgodne ze standardami”

The Legend of Zelda Tears of The Kingdom
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom

W rozmowie z Washington Post Eiji Aonuma zdradził, że kiedy w marcu 2022 roku Nintendo zdecydowało się przełożyć premierę najnowszej Zeldy, to gra była „prawie” gotowa. Powodem zmiany terminu była chęć upewnienia się, że wszystkie elementy gry są „w pełni zgodne ze standardami” wypracowanymi przez Nintendo.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jednocześnie deweloper przyznał, że zaniepokoił go fakt, iż zaprezentowany w lutym 2023 roku gameplay nie spotkał się ze szczególnie dobrym przyjęciem fanów. Gracze ponoć „nie rozumieli w pełni elementów rozgrywki” i dlatego też potem sam Aonuma wystąpił w prezentacji opisującej nowe funkcje zawarte w The Legend of Zelda Tears of the Kingdom.

Eiji Aonuma
Eiji Aonuma

Ostatecznie jednak najnowsze przygody Linka okazały się prawdziwym hitem, co widoczne jest w wynikach sprzedażowych, które są naprawdę imponujące. Sam Aonuma przyznał, że w pierwsze trzy dni od premiery gra rozeszła się w 10 milionach egzemplarzy, a więc w zatrważającej — jak na tytuł ekskluzywny — ilości.

Przeczytaj też: Gry z Mario na Nintendo Switch

W dalszej części rozmowy 60-letni już deweloper przyznał, iż pragnie, aby jego najnowsze dzieło rozbudzało kreatywność graczy także w prawdziwym świecie.

Niemniej ważną informacją są także zapewnienia Aonuma, że na razie nie zamierza rezygnować z prac nad serią „The Legend of Zelda”, choć przyznaje, że ciężar oczekiwań wobec tego IP bywa przytłaczający.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KAPITALNA OKAZJA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.