Od dawna wiadomo, że Xbox celuje w obecność na wielu urządzeniach. Wśród nich znajdują się nie tylko konsole, ale też PC-ty czy urządzenia mobilne. Firma utworzyła nową kampanię, która ma o tym przypominać.
Nowa kampania This is an Xbox
Xbox coraz bardziej przypomina, że jest całym ekosystemem. Uświadomić o tym ma też nowa kampania, która została ogłoszona dzisiaj.
Całość polega na nieco żartobliwym pokazaniu różnych urządzeń, z których wszystkie nazywane są Xboxami. Mowa nie tylko o konsolach, ale też PC-tach, handheldach czy telefonach.
Ponadto nawiązano współpracę z różnymi markami (takimi jak Samsung czy Porsche), aby w ten sam sposób przedstawić rzeczy, które nie są Xboxami. Przez to dochodzi do gry słów, gdy dla przykładu widać grafikę z wytłaczanką na jajka opatrzoną podpisem „egg box”.
To już ostatni moment, aby kupić subskrypcję Xbox Game Pass Ultimate nawet 80% taniej! Nie ma czasu do stracenia, dlatego jeżeli chcesz skorzystać z OKAZJI ROKU, zanim wygaśnie, wybierz jeden z naszych poradników (poniżej) i postępuj zgodnie z przedstawionymi tam instrukcjami.
- 3 lata Xbox Game Pass Ultimate za 700 zł (szczególnie polecamy – 1964 zł rabatu ❤️)
- 30 miesięcy Xbox Game Pass Ultimate za 550 zł (szczególnie polecamy – 1670 zł rabatu ❤️)
- 600 dni (20 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 300 zł (szczególnie polecamy – 1180 zł rabatu ❤️)
- Przedłużenie Xbox Game Pass Ultimate 68% taniej dla AKTUALNYCH UŻYTKOWNIKÓW (szczególnie polecamy ❤️)
- 420 dni (14 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 220 zł (816 zł rabatu)
- 180 dni (6 miesięcy) Xbox Game Pass Ultimate za 130 zł (314 zł rabatu)
Co tu dużo mówić – radzimy się spieszyć. Ceny idą w górę z dnia na dzień, więc sama okazja może przestać być „okazją” w każdej chwili.
Zasięg kampanii ma duży wydźwięk i wyszedł poza granice internetu. Stosowne billboardy i reklamy pojawiły się w wielu miejscach na świecie, np. w Londynie czy Berlinie. Ponadto uruchomiono też kolekcję z gadżetami oraz odzieżą, które można kupić przez oficjalną stronę.
Dzięki temu Microsoft chce zakomunikować, że nie potrzebujemy konsoli, aby mieć Xboxa. Firma daje o tym znać już od dłuższego czasu, m.in. aktywnie inwestując w aplikacje chmury na telefonach, telewizorach i urządzeniach pokroju Fire Sticków. Teraz postanowiono poczynić w tej sprawie następny krok. Ciekawe więc, jak zareagują na to gracze.
Źródło: Xbox
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.