Stellar Blade niedawno temu pojawiło się na PC i z miejsca osiągnęło rewelacyjny wynik, który przełożył się również na ogólną sprzedaż produkcji. W międzyczasie pojawiły się również plotki na temat drugiej odsłony przygód Eve. Co ciekawe, twórca gry wypowiedział się w dosyć gorzkich słowach na temat jednego elemntu swojego dzieła i obiecał poprawę w przyszłości.
Warstwa fabularna w Stellar Blade 2 ma ulec poprawie
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Szef studia Shift-Up, Hyung-Tae Kim, w jednym z wywiadów odniósł się do krytyki warstwy fabularnej w Stellar Blade. Co ciekawe, twórca sam przyznał, że opowieść w grze mogłaby być lepsza, oraz ciekawiej zrealizowana. Wyjaśnił on również, które elementy jego zdaniem zawiodły, oraz poinformował, że w sequelu gry zostaną one poprawione.
Przede wszystkim szczerze dziękuję wszystkim, którzy okazali miłość wersji na PC. Wierzę, że krytyka dotycząca słabej fabuły jest uzasadniona. Główne systemy rozgrywki gry zostały ukończone stosunkowo wcześnie, ale tym, co naprawdę nas powstrzymywało, były przerywniki filmowe. W grze akcji, która niesie ze sobą narrację, przerywniki filmowe odgrywają kluczową rolę w opowiadaniu historii — ponieważ trudno jest przekazać całą historię za pomocą samej akcji.
Początkowo zaplanowaliśmy wiele ustawień i przerywników filmowych, aby zbudować narrację. Na przykład na wczesnych etapach rozwoju uwzględniliśmy nawet szczegółowe elementy historii, takie jak powód, dla którego protagonista zmienia swój strój. Jednak w miarę postępu rozwoju ciężar tworzenia przerywników filmowych stał się zbyt duży. W rezultacie nie mieliśmy innego wyjścia, jak tylko ograniczyć przerywniki filmowe, które uzupełniały budowanie świata i narrację postaci, wyłączając główną fabułę, dla dobra wydajności. To był jedyny sposób, w jaki mogliśmy ukończyć grę.
Innym czynnikiem jest to, że w Korei infrastruktura programistyczna i pula talentów dla gier opartych na narracji nadal nie są w pełni rozwinięte.
Hyung-Tae Kim, szef studia Shift-UpWygląda na to, że twórcy Stellar Blade przeprowadzili już analizę elemntów gry i wiedzą co zrobić, aby kolejna odsłona była jeszcze lepsza. Pomimo tego, że warstwa fabularna przygód Eve mogłaby być lepsza, to gra i tak osiągnęła wielki sukces. Pozostaje zatem trzymać kciuki za dalsze prace nad sequelem koreańskiej produkcji, oraz wyczekiwać informacji na temat nadchodzącej gry.
Źródło: mp1st
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.