Marvel Rivals przy okazji swojego debiutu w grudniu 2024 roku okazało się sporym zaskoczeniem i hitem. Dość szybko i skutecznie przyciągnęła do siebie ogrom graczy. W pewnym momencie wskazywano nawet na 10 milionów odbiorców, co jest naprawdę ciekawym rezultatem. Najnowsze aktualizacje danych potwierdzają gigantyczny sukces.
Rewelacyjny wynik Marvel Rivals
Znany branżowy analityk — Daniel Ahmad — przekazał za pośrednictwem Twittera, że NetEase zaktualizowało dane dotyczące wyniku Marvel Rivals. Produkcja ta od momentu grudniowego starcia przyciągnęła do siebie 40 milionów graczy. Jest to ogromny wynik, którego nie powstydziłaby się żadna inna gra i to niezależnie od budżetu czy gatunku.
Czy takiego wyniku można się było spodziewać? Biorąc pod uwagę formułę, znane uniwersum, podejście do graczy i sposoby monetyzacji to zdecydowanie tak. Nawet teraz tytuł ten uznać można za wzór dobrze rozwijanej gry, gdzie twórcy wsłuchują się głos społeczności, ale dostarczają też własny, jakościowy content.
Co bardzo ciekawe, nawet tak dobre wyniki i ogólny sukces nie uchroniły gry przed pewnymi kontrowersjami. Dość głośno zrobiło się ostatnio w sprawie zwolnienia Thadeusa Sassera, a więc reżysera gry. Powód? Ciężko powiedzieć i tym bardziej ciężko zrozumieć, dlaczego NetEase redukowało ekipę odpowiedzialną za taką produkcję.
Czy Marvel Rivals podbije swój wynik? Ciężko powiedzieć, bo poprzeczka zawieszona jest naprawdę wysoko, ale z drugiej strony, mowa o naprawdę dobrej produkcji. Jeśli więc twórcy nie zmarnują potencjału, to o tej produkcji będzie jeszcze głośno.
Źródło: Twitter: Daniel Ahmad
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.