Do debiutu Monster Hunter Rise na nowych platformach oraz w Xbox Game Pass pozostał równy tydzień. Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie tą produkcją, można zakładać, że będzie to jedna z głośniejszych premier pierwszego półrocza 2023 roku. W związku z tym Capcom postanowił podzielić się z oczekującymi na tę premierę graczami szeregiem istotnych informacji m.in. na temat działania gry na różnych urządzeniach.
Capcom zdradza, w jakiej rozdzielczości zagramy w Monster Hunter Rise na konsolach ósmej oraz dziewiątej generacji
Opublikowana przez Capcom grafika wyjaśnia szereg spraw, które nurtowały sporą część graczy oczekujących na debiut Monster Hunter Rise na nowych platformach. Jedną z najważniejszych kwestii była ta dotycząca rozdzielczości, w jakiej uruchomi się gra na danym sprzęcie. Lista przedstawiająca działanie na poszczególnych konsolach prezentuje się następująco:
- Xbox One, Xbox One S, PS4 – 1920 × 1080 pikesli
- Xbox Series S – 2560 × 1440 pikseli
- Xbox Series X, Xbox One X, PS5, PS4 Pro – 3840 × 2160 pikseli
Wydawca podkreślił także, że liczba klatek na sekundę na każdym za sprzętów zależna będzie od sytuacji, która dziać się będzie na ekranie. Jeśli jednak znajdą się osoby preferujące wysoką wydajność lub obraz, to „w zależności od sprzętu” będą mogli nadać priorytet liczbie klatek na sekundę lub jakości obrazu.
Przeczytaj też: Kody do The Forest
Poza tym twórcy zadbali o możliwość przenoszenia stanów rozgrywki pomiędzy PS4 a PS5. Posiadacze konsol Xbox One, Xbox Series X|S oraz pecetów mogą liczyć na swobodny crosssave pomiędzy wszystkimi trzema urządzeniami.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.