Hi-Fi Rush rzekomo nie zarobił odpowiedniej ilości pieniędzy. Gra ponoć nie otrzymała też właściwego wsparcia

Hi-Fi Rush

Jedną z gier, która dosłownie szturmem zdobyła serca sporej liczby graczy i krytyków jest Hi-Fi Rush wydane przez Tango Gameworks. Produkcja ta zadebiutowała na rynku w tym samym czasie, kiedy została pierwszy raz oficjalnie zapowiedziana podczas styczniowego Xbox Developer_Direct. Teraz okazuje się, że nie była to koniecznie dobra decyzja, bo ponoć nie przyniosła ona spodziewanych wyników finansowych…

Hi-Fi Rush ponoć zawiodło finansowo, nawet jeśli gra od początku dostępna jest w Xbox Game Pass

Podcast Game Mess Decides (rozmowa o Hi-Fi Rush od 22:25)

Podczas ostatniego odcinka podcastu Game Mess Decides, jeden z prowadzących — Mike Minotti — postawił dość ciekawą tezę według której Hi-Fi Rush nie otrzymało od Microsoftu odpowiedniego wsparcia przed swoją premierą. Uważa on, że taka produkcja, powinna w pierwszej kolejności otrzymać bardziej „przemyślaną strategię marketingową”, zamiast debiutu w Xbox Game Pass w momencie pierwszej zapowiedzi.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

W sukurs poszedł Jeff Grubb, który również stwierdził, iż była to zła decyzja, bo — bazując na zasłyszanych informacjach — przekazał, że rytmiczna produkcja od Tango Gameworks po prostu „nie zarobiła pieniędzy, których potrzebowała”.

Hi-Fi Rush
Hi-Fi Rush

Mężczyzna zauważa, że w teoretycznych założeniach gracze, którzy korzystają z abonamentu Microsoftu, mogą kupować więcej gier, bo i tak sporą ich liczbę otrzymują w ramach abonamentu. Dzięki temu zaoszczędzone środki mogą być wydawane właśnie na inne i często większe pozycje.

Rzeczywistość jednak jest znacznie mniej kolorowa, bo dla wielu osób usługa Microsoftu jest w pełni wystarczająca i nie widzą oni potrzeby dokupywania dodatkowych gier.

Przeczytaj też: Ranking kart graficznych

Grubb w dalszej części rozmowy zdradził, że zarząd Microsoftu jest ponoć „bardzo niezadowolony” ze stanu w jakim obecnie znajduje się Xbox. Mężczyzna nie chcąc wdawać się w szczegóły, stwierdził, że kierownictwo chce zdiagnozować problemy, z jakimi boryka się marka i je skutecznie wyeliminować.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.