Naughty Dog to studio, którego nie trzeba przedstawiać zbyt wielu osobom, które w miarę regularnie śledzą branżę grową. Twórcy takich serii jak Uncharted czy The Last of Us przez lata zaskarbili sobie sympatię graczy, którzy doceniają owe marki. Najnowsze doniesienia wskazują, że w ostatnim czasie w szeregach firmy doszło do poważnego przetasowania kadry zarządzającej.
Evan Wells opuszcza Naughty Dog po 25 latach pracy w studiu
Mowa dokładnie o odejściu ze studia Evana Wellsa, który w Naughty Dog spędził aż 25 lat, a od 2020 roku pełnił on funkcję współprezesa wraz z Neilem Druckmannem. Deweloper w oficjalnym komunikacie opublikowanym na stronie potwierdził, że opuszcza szeregi studia i przechodzi na emeryturę wraz z końcem bieżącego roku.
Mężczyzna w komunikacie opisuje, że w Naughty Dog spędził połowę swojego życia, a niektóre wydarzenia związane z karierą zawodową pokrywały się także z tymi prywatnymi. Wspomina on także, że gdy rozpoczynał swoją przygodę w tym studiu, to był on zaledwie 14 pracownikiem, a dziś w firmie pracuje ponad 400 osób.
Zawodowo zajmuję się tworzeniem gier od ponad 30 lat, a Naughty Dog jest moim domem przez pół mojego życia. Widziałem, jak to studio rozrosło się z 14 pracowników (czyli też mnie) w czasach [premiery] Crash’a 3 w 1998 do ponad 400 pracowników obecnie.
Evan Wells
Wells jest przekonany, że pozostawia Naughty Dog w dobrych rękach, bo schedę po nim w pełni przejmie teraz Neil Druckmann. Deweloper wierzy, że studio z którym nadal jest tak silnie związany, pozostanie „liderem w branży” nie tylko pod kątem produkowanych gier, ale także w dziedzinie „środowiska, które tworzy ów firma”.
Przeczytaj też: Co to jest eGPU
- Sprawdź aktualne ceny The Last Of Us Part I w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny The Last Of Us Part I w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny The Last Of Us Part I w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny The Last Of Us Part I w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
W efekcie odejścia Wellsa jedynym szefem studia pozostanie właśnie Neil Druckmann, który jednocześnie będzie przewodzić działowi kreatywnemu studia. W odpowiedzi na komunikat swojego współpracownika potwierdził on także kilka dodatkowych zmian na stanowiskach szefów konkretnych działów Naughty Dog. Pozostaje mieć tylko nadzieję, że tego rodzaju zmiany nie wpłyną negatywnie na tworzone w studiu gry i dane nam będzie wkrótce zobaczyć pierwsze efekty prac nad The Last of Us Factions.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.