Kilka dni temu poinformowano, że w Hi-Fi Rush zagrało już ponad 3 miliony użytkowników. Najnowsza produkcja studia Tango Gameworks cieszy się więc sporym zainteresowaniem, mimo że gra trafiła na rynek bez zapowiedzi i kampanii marketingowej. Z sukcesu wspomnianego tytułu najwyraźniej zadowolony jest także Microsoft, a przynajmniej tak wynika z informacji przekazanych przez jednego z branżowych insiderów.
Microsoft zamierza ponownie zainwestować w Tango Gameworks po sukcesie Hi-Fi Rush
Autorem wspomnianych rewelacji jest Jeff Grubb. W trakcie ostatniego odcinka podcastu Game Mess Decides znany dziennikarz stwierdził bowiem, że Microsoft jest „bardzo, bardzo zadowolony” z Tango Gameworks. Insider podkreślił również, że amerykańska firma zamierza ponownie zainwestować w twórców Hi-Fi Rush, by zapewnić deweloperom „świetlaną przyszłość”.
Wygląda na to, że Microsoft wierzy w Tango Gameworks i jest przekonany, że japońskie studio dostarczy na rynek w przyszłości jeszcze więcej udanych produkcji. Fanom wspomnianego zespołu nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na zapowiedź kolejnych projektów, które – miejmy nadzieję – okażą się równie udane, co wspomniane Hi-Fi Rush.
Zobacz też: Najlepsze laptopy gamingowe do 3500 zł
- Sprawdź aktualne ceny Hi-Fi Rush w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Hi-Fi Rush w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Hi-Fi Rush w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Przypomnijmy, że Hi-Fi Rush zadebiutowało pod koniec stycznia 2023 roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S. Warto pamiętać, że najnowsza produkcja studia Tango Gameworks dostępna jest również w bibliotece Xbox Game Pass. Mieliście już okazję zapoznać się ze wspomnianym tytułem? Jeśli tak, to koniecznie podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.