W zeszłym tygodniu Microsoft oficjalnie kupił Activison Blizzard, a Phil Spencer dał graczom nadzieję na odświeżenie kilku klasyków z portfolio wspomnianego wydawcy. Amerykańska firma nie zamierza jednak zwalniać tempa i próbuje przekonać do kupna Xbox Series X|S kolejnych użytkowników. Gigant z Redmond przygotował bowiem świetną reklamy, która przypomina zarówno o nowych, jak i nadchodzących produkcjach.
Xbox Series X|S z nową reklamą. Microsoft chwali się nowymi i nadchodzącymi grami
Najnowszą reklamą konsol Xbox Series X|S zatytułowano „Wake Up and Dream – Power Your Dreams”. Jej główną bohaterką jest natomiast kobieta, która odwiedza światy gier dostępnych na sprzętach Microsoftu. Pierwszym przystankiem jest Starfield i spotkanie z robotem ekspedycyjnym Vasco.
Następnie bohaterka przenosi się do klimatycznego i mrocznego świata Hellblade II: Senua’s Saga. Microsoft przypomina natomiast, że wyczekiwana produkcja Ninja Theory ukaże się w 2024 roku. W najnowszej reklamie konsol Xbox Series X|S wykorzystano też grę Forza Motorsport, a także Cyberpunka 2077. Warto rzucić okiem na powyższy materiał promocyjny, ponieważ spot jest naprawdę udany.
Zobacz też: Najlepsze laptopy gamingowe do 8000 zł
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X na Allegro
Na koniec warto przypomnieć, że Hellblade II: Senua’s Saga nie jest jedyną produkcją Xbox Game Studios, która ma zadebiutować na rynku w 2024 roku. Zgodnie z zapowiedziami w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy w ręce użytkowników komputerów osobistych oraz konsol Xbox Series X|S ma trafić również Avowed od Obsidian Entertainment.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.