Wraz ze zbliżającym się okresem świątecznym Microsoft stara się dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Wczoraj zaprezentowano nową kampanię reklamową pod hasłem „Wake Up and Dream – Power Your Dreams”, jednak gigant z Redmond nie ograniczył się tylko do materiału filmowego. Do promowania konsol Xbox Series X|S wykorzystano także wyjątkowy obiekt w Las Vegas.
Xbox na The Sphere w Las Vegas. Microsoft zdecydował się na unikalną formę reklamy
The Sphere to wyjątkowe miejsce na mapie Las Vegas. Obiekt mierzący 112 m wysokości i 157 m szerokości w całości otoczony jest panelami LED. Wykorzystywane do celów marketingowych ekrany zajmują powierzchnię 54 tys. m2. Na tak unikalną formę reklamy mogą pozwolić sobie wyłącznie najbogatsze przedsiębiorstwa, ponieważ tygodniowa kampania kosztuje aż 650 tys. dolarów!
Amerykanie mogą już na żywo podziwiać przygotowaną animację. W pierwszej kolejności oczom widzów ukazuje się charakterystyczne logo marki Xbox, które następnie odsłania najważniejsze gry dostępne na konsole Xbox Series X|S. Wśród nich znajdziemy Starfielda, Hellblade 2, Forzę Motorsport oraz rodzimego Cyberpunka 2077.
Przeczytaj także: Najlepsze gry na nudę
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Xbox Series X na Allegro
Warto podkreślić, iż to pierwszy przypadek wykorzystania The Sphere przez branżę gamingową. Kampania reklamowa robi duże wrażenie, więc możemy być pewni, że w przyszłości zobaczymy więcej podobnych akcji marketingowych.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.