Starfield otrzyma tryb 60 FPS na Xbox Series X|S?! Todd Howard zdradził coś, na co czeka wielu graczy

Starfield Todd Howard

Starfield miał być jedną z tych gier, która zdominuje cały 2023 rok, pozostawiając inne gry w tyle niczym Skyrim ponad 12 lat temu. Rzeczywistość okazała się nieco mniej przyjemna dla Bethesdy i tytuł ten stosunkowo szybko stracił na popularności, a szansa na powtórzenie sukcesu i pewnej długowieczności piątek odsłony cyklu The Elder Scrolls jest raczej niewielka. Deweloperzy jednak nie planują się poddawać i nadal chcą ulepszać ten tytuł, a dowodem tego mogą być ostatnie słowa samego Howarda.

Todd Howard mówi o „innych trybach wyświetlania” w Starfield

Wywiad Todda Howarda z portalem Kinda Funny Games

W rozmowie z portalem Kinda Funny Games Todd Howard odniósł się do kwestii dalszego rozwoju Starfield i tego, czego możemy spodziewać się po dalszym rozwoju tej produkcji. Oczywiście wspomniano tutaj o planowanym DLC Shattered Space, który powinien pojawić się jeszcze w tym roku, ale także kilku dotychczas niezapowiedzianych aspektach.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Weteran branży przyznał, że ekipa odpowiedzialna za grę doda jeszcze w tym roku „inne tryby wyświetlania” na konsolach Xbox. Oznacza to, że możemy spodziewać się więcej niż jednej opcji związanej z wydajnością, a to daje nadzieję na wyczekiwaną przez wielu obsługę 60 klatek na sekundę.

Słuchaj, są obszary, które, wiesz, mapy i inne rzeczy… dodajemy opcje rozgrywki… Inne tryby wyświetlania na konsolach, o które prosili ludzie… Chcemy zrobić to wszystko… Zajmie to jednak trochę czasu, ale jesteśmy podekscytowani możliwością wypuszczenia czegoś na rynek.

Todd Howard

Jest to więc świetna wiadomość dla każdego, kto do tej pory, grając na konsolach Xbox, narzekał na tylko jeden tryb wydajności. Oczywiście na ten moment nie jest jasne, kiedy i jakie dokładnie opcje wyświetlania się pojawią, jednak pewnym standardem jest tryb 60 kl./s. Nie można jednak wykluczyć, że deweloperzy dodadzą do Starfield np. tryb 45 FPS, co często stanowi idealny pomost między płynnym działaniem a optymalną oprawą wizualną.

Wszystko oczywiście zależy teraz od deweloperów, ich możliwości i czasu, jaki wyznaczyli sobie na dodanie planowanych opcji. Konsolowi gracze muszą więc uzbroić się w cierpliwość i czekać na jakiekolwiek dodatkowe komunikaty od Bethesdy.

Źródło: GamingBolt

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.