Jeszcze w kwietniu tego roku otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie, iż narzędzie moderskie do Wiedźmina 3 o nazwie REDkit wreszcie trafi do graczy. Jakiś czas temu otrzymaliśmy nawet oficjalną datę, kiedy ów program trafi do graczy. Moment ten nastąpił właśnie i dziś, a to oznacza jedno — jeszcze więcej ekscytujących modów do trzeciej odsłony przygód Geralta.
CD Projekt RED potwierdza wydanie narzędzia REDkit do Wiedźmina 3
CD Projekt RED za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych ogłosiło oficjalnie wydanie REDkit, czyli dedykowanego zestawu do tworzenia modyfikacji do Wiedźmina 3. Oznacza to, że kwestią czasu jest pojawienie się modyfikacji, które mogą wzbogacić produkcję od CD Projekt RED.
Co bardzo ważne, z zestawu tego korzystali deweloperzy polskiego studia, aby tworzyć trzecią część przygód z Geralta z Rivii, a to sugeruje, że możemy spodziewać się dość szerokiego dostępu do ich narzędzi. Brzmi zachęcająco, prawda?
Nie jest to jedyna dobra wiadomość, bo przy okazji wydania REDkita CDPR wprowadziło do Wiedźmina 3 specjalną aktualizację. Jej celem ma być przede wszystkim wprowadzenie szeregu zmian i poprawek, które mają pomóc moderom tworzyć własne, unikatowe historie. Dodatkowo gra doczekała się obsługi Steam Workshop oraz modów w stylu DLC.
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Trochę na to narzędzie trzeba było czekać, w końcu zapowiedzi REDkita pojawiały się jeszcze w okolicach premiery Wiedźmina 3. Najważniejsze jednak, że wreszcie są, a gracze wreszcie będą mogli wziąć sprawy (i zasoby) we własne ręce.
Źródło: Twitter/X: The Witcher
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.