Dekadę musieli czekać autorzy modyfikacji, którzy chcieli tworzyć własne przygody na silniku REDEngine, aby CD Projekt RED wreszcie dało im taką możliwość. Jeszcze w kwietniu polskie studio oficjalnie ogłosiło, że udostępnienie zestawu REDkit jest kwestią czasu. Dziś otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie terminu, w którym narzędzie to trafi do rąk graczy.
Moderzy wreszcie otrzymają dostęp do wyczekiwanego narzędzia REDkit dla Wiedźmina 3
CD Projekt RED za pomocą swoich social mediów oficjalnie potwierdziło, że już 21 maja 2024 roku w ręce modderów trafi wyczekiwany od lat zestaw narzędzi REDkit. Dzięki niemu możliwe będzie tworzenie własnych, rozbudowanych modyfikacji opartych o szereg funkcji, z których korzystało do tej pory polskie studio.
W jego ramach autorzy modyfikacji będą mogli na własną rękę tworzyć nowe postaci, historie, mapy, elementy uzbrojenia i wiele innych aspektów. Wszystko to ma sprawić, że krępowany z powodu braku narzędzi potencjał sporej grupy utalentowanych twórców będzie mógł zostać wreszcie spożytkowany.
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
REDkit będzie całkowicie darmowy dla wszystkich, którzy posiadają Wiedźmina 3 na PC. Narzędzie dostępne będzie wyłącznie na komputerach osobistych za pośrednictwem Steama, GOG-a oraz Epic Games Store. Czy możemy więc zacierać ręce i szykować się na zalew świetnych modów stworzonych przez fanów? Czas pokaże, ale warto być dobrej myśli.
Źródło: Twitter/X: The Witcher
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.