Nową bronią Activision Blizzard w walce z Sony są memy. Amerykanie w zabawny sposób krytykują rywala

Activision Blizzard budynek

Podczas gdy na przesłuchaniach ważą się losy przejęcia Activision Blizzard, na Twitterze przedstawiciele firmy wyciągnęli nową broń w walce z Sony. CCO Lulu Cheng Meservey skomentowała konflikt z Japończykami popularnym memem.

REKLAMA

Activision Blizzard vs Sony

pic.twitter.com/kEYLhqQnGi

— Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) February 21, 2023

pic.twitter.com/kEYLhqQnGi

— Lulu Cheng Meservey (@lulumeservey) February 21, 2023

Meservey swoim komentarzem wróciła do najczęściej poruszanego przez Sony tematu w kontekście przejęcia Activision Blizzard. Główną narracją Japończyków od samego początku było Call of Duty oraz jego potencjalne zniknięcie z konsol PlayStation.

Microsoft zapewniał już wielokrotnie, że nie są to ich intencje, a Call of Duty pozostanie tytułem multiplatformowym, ale Sony najwyraźniej trudno jest w to uwierzyć.

Przeczytaj też: Najlepsze gry MMORPG

W serii kolejnych postów na Twitterze Meservey dodała, że Microsoft robi dokładnie to, co wcześniej zapowiedzieli, a Sony próbuje bronić swojej dotychczasowej dominacji w gamingu. Activision jest jednak podobno pewne sukcesu i zielonego światła ze strony regulatorów.

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Zobacz jak oszczędzić na abonamencie!