Alone in the Dark – szczegółowe wymagania sprzętowe. Obejdzie się bez modernizacji komputera

Recenzja Alone in the Dark

Już 20 marca odbędzie się premiera Alone in the Dark, czyli rebootu cenionej serii horrorów. Po serii materiałów prezentujących rozgrywkę oraz pełną zagadek posiadłość Derceto twórcy ujawnili pełne wymagania sprzętowe. Większość graczy nie będzie musiała modernizować swojego komputera.

Alone in the Dark – pełne wymagania sprzętowe

Za pośrednictwem mediów społecznościowych deweloperzy podali szczegółowe wymagania sprzętowe Alone in the Dark.

Mimo że dwie pierwsze konfiguracje nie uległy zmianie, to zaktualizowana tabela uwzględnia podział na poszczególne rozdzielczości oraz docelową liczbę klatek na sekundę. Osoby zainteresowane graniem w 1440p lub 4K nie powinny mieć problemów z uruchomieniem tytułu.

Alone in the Dark – minimalne wymagania sprzętowe (1080p, 30 FPS)

  • Procesor: Intel Core i3-8300 lub AMD Ryzen 3 3100
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti lub AMD Radeon RX 570
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • System operacyjny: Windows 10 64 bit lub Windows 11
  • Wolne miejsce na SSD: 50 GB

Alone in the Dark – zalecane wymagania sprzętowe (1080p, 60 FPS)

  • Procesor: Intel Core i5-12400 lub AMD Ryzen 7 3700X
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 2060 lub AMD Radeon RX 5700 XT
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • System operacyjny: Windows 10 64 bit lub Windows 11
  • Wolne miejsce na SSD: 50 GB

Alone in the Dark – zalecane wymagania sprzętowe (1440p, 60 FPS)

  • Procesor: Intel Core i7-12700F lub AMD Ryzen 7 5700X
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 3070 lub AMD Radeon RX 6700 XT
  • Pamięć RAM: 32 GB
  • System operacyjny: Windows 10 64 bit lub Windows 11
  • Wolne miejsce na SSD: 50 GB

Alone in the Dark – wymagania sprzętowe ultra (2160p, 60 FPS)

  • Procesor: Intel Core i5-13600KF lub AMD Ryzen 5 7600
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti lub AMD Radeon RX 7900 XT
  • Pamięć RAM: 32 GB
  • System operacyjny: Windows 10 64 bit lub Windows 11
  • Wolne miejsce na SSD: 50 GB

Warto dodać, iż twórcy nie wymagają włączenia technik skalowania obrazu do uzyskania zadowalającej płynności. Korzystanie z NVIDIA DLSS lub AMD FSR będzie całkowicie opcjonalne.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Źródło: Twitter

O autorze
Kacper Szymanik
Redaktor działów Newsy & Promocje

Z grami wideo zaznajomiony od dziecka. Pierwsze kroki stawiał w Heroes of Might and Magic III, Twierdzy Krzyżowiec oraz Gothic. W głównej mierze gracz pecetowy, który mógłby co tydzień zmieniać podzespoły w swoim komputerze. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.