Gwoździem prezentacji Ubisoft Forward było z pewnością przedstawienie Assassin’s Creed Mirage. Poznaliśmy wiele szczegółów, jak to, kto będzie głównym bohaterem, do jakich lokacji trafimy i na co będziemy musieli zwracać uwagę podczas rozgrywki. Redakcja IGN przeprowadziła z producentem wykonawczym Assassin’s Creed – Marc-Alexisem Cote – wywiad, w którym rozmówca opowiedział o skali gry.
Assassin’s Creed Mirage nie jest RPG-iem na wiele godzin
Zgodnie z wcześniejszymi założeniami, Assassin’s Creed Mirage to gra akcji/przygodówka podobna do pierwszych gier z rzeczonego IP. Historia o Basimie została wyceniona na 50 dolarów w edycji standardowej, a taka cena jest podyktowana tym, że opowieść ma trwać mniej więcej 15-20 godzin zabawy. Nie znajdziemy tutaj masy aktywności czy zapychaczy, które miałyby diametralnie wydłużyć czas rozgrywki.
Zobacz też: Najlepsze gry na telefon
Od minionego weekendu możemy również zamawiać Assassin’s Creed Mirage w sklepie Ubisoftu. Dzięki temu wiemy, na jaką kwotę gra została wyceniona dla polskich graczy – za wersję PC (w edycji standardowej) zapłacimy równe 200 złotych, za kopię na PS4 lub PS5 wydamy 230 złotych, a za edycję poświęconą Xbox Series X|S wyłożymy na stół aż 280 złotych. Obecnie nic nie usłyszeliśmy o wersji na Xbox One, choć na tym sprzęcie AC Mirage również zadebiutuje.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.