W Assassin’s Creed Mirage nie znajdziemy starego systemu walki z kontratakami. Walka będzie bliższa Valhalli

Assassin's Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage zostało zapowiedziane podczas wrześniowego Ubisoft Forward. Ujawnienie produkcji wywołało bardzo pozytywne emocje wśród społeczności, bo deweloperzy zdążyli już potwierdzić, że gra będzie czerpała garściami z pierwszych odsłon serii. Nie tyczy się to jednak walki.

REKLAMA

Trzy rodzaje broni i krytyczne ciosy ukrytym ostrzem w AC Mirage

Assassin’s Creed Mirage – JorRaptor

O szczegółach systemu walki opowiedział YouTuber JorRaptor, który poświęca swój kanał w pełni marce o zakapturzonych zabójcach. Porozmawiał on z Jeanem Luca Salą – dyrektorem artystycznym AC Mirage – który ujawnił, iż walka w historii Basima nie będzie oparta na kontratakach, tak jak miało to miejsce chociażby w przygodach Ezio.

Starcia w AC Mirage mają być podobne do tych znanych z Valhalli, aczkolwiek wszystkie ruchy bohatera zostały opracowane od podstaw, dzięki czemu Basim będzie szybszy i ogólnie mobilniejszy, co ma sprawić, iż wymieszanie parkouru z walką stanie się prostsze niż w przypadku wywołanej już wyżej Valhalli.

Przeczytaj też: Jaki zasilacz do komputera kupić?

Potwierdzono również to, że ukryte ostrze będzie zabójcze – jeden pojedynczy atak z tego narzędzia będzie śmiertelny dla każdego przeciwnika. Oprócz tej broni skorzystamy jeszcze wyłącznie z miecza oraz sztyletu.

REKLAMA
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj XGP.pl w Google News!

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

REKLAMA
Zobacz jak oszczędzić na abonamencie!