Mapa w Assassin’s Creed Shadows nie przytłoczy! Twórcy porównują ją do innej swojej gry

Assassin's Creed Shadows

Ubisoft szykuje się na całkiem intensywną drugą połowę 2024 roku, bo w repertuarze francuskiego wydawcy poza Star Wars Outlaws znajdzie się też dość kontrowersyjne Assassin’s Creed Shadows. Ostatnio mieliśmy okazję przyjrzeć się nieco bliżej temu, jak prezentować się będzie rozgrywka obu grywalnych postaci i tego, jakie umiejętności będą nam w stanie zaoferować. Podczas ostatniego wywiadu z twórcami poruszony został wątek związany z rozmiarami mapy, która okazuje się nie być aż tak duża.

Assassin’s Creed Shadows nie zaoferuje przesadnie dużego świata

Assassin's Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Zastępca głównego dyrektora gry — Simon Lemay-Comtois — w rozmowie z portem VGC odniósł się do tematu rozmiarów mapy, jaka zostanie oddana w ręce graczy. Okazuje się, że będzie ona mniej-więcej podobna do tej, którą oferowało Origins z 2017 roku. Będzie ona jednak cechować się większym zróżnicowaniem terenu niż piaszczyste krajobrazy Egiptu.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Jest mniej więcej podobny do Origins, więc jest mniejszy pod względem terytorialnym od Valhalli. Wokoło Japonii jest trochę zbiorników wodnych, ale to nie jest tak, jak w Grecji w Odysei, gdzie była w połowie woda. W przypadku Japonii tak nie jest. Mamy linie brzegowe, a jezioro Biwa jest bardzo dużym jeziorem, ale [mapa] jest mniej więcej wielkości Origins.

Simon Lemay-Comtoi

Sam rozmiar mapy determinowany jest przez historię, która zostanie przedstawiona w Asssasisn’s Creed Origins. Skoro więc akcja produkcji rozgrywać się będzie na terenach środkowej Japonii, to nie ma sensu, aby rozszerzać świat gry na teren całego kraju.

Historia, na której się koncentrujemy, dotyczy głównie środkowej Japonii, więc nie rozszerzamy się na całą Japonię, dlatego wiedzieliśmy, że mamy ogólny pomysł na terytorium, które chcemy objąć.

Simon Lemay-Comtois

Jest to więc idealna wiadomość dla wszystkich, którzy faktycznie zmęczeni są gigantomanią kilku ostatnich gier Ubisoftu. Warto też przypomnieć, że podobny zabieg związany z czasem gry dotyczyć będzie Star Wars Outlaws, które nie będzie molochem na ponad 200 godzin zabawy. Dobrze jest wiedzieć, że Ubisoft przynajmniej w tej materii wyciąga jakieś wnioski.

Źródło: VGC

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.