Banishers: Ghosts of New Eden powstawało przez kilka lat. To „ładnie wykonana gra AA” – mówi Don’t Nod

Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden może doczekać się w przyszłości kontynuacji. Nie byłoby to zbyt duże zaskoczenie, ponieważ action-RPG od twórców Life is Strange zebrało całkiem niezłe recenzje, co potwierdza średnia ocen w serwisie Metacritic. W jednym z ostatnich wywiadów jeden z deweloperów ujawnił natomiast, ile czasu zajęło francuskiemu zespołowi stworzenie wspomnianej produkcji.

Reżyser narracji ze studia Don’t Nod ujawnia, ile czasu zajęło stworzenie Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden – zwiastun premierowy

Stéphane Beauverger – reżyser narracji – w trakcie rozmowy z redakcją MP1st podkreślił, że trudno jest wskazać dokładny moment, w którym rozpoczyna się prace nad grą. Deweloper wyjaśnił, że dla niektórych może być to chwila zapisania pierwszego pomysłu w trakcie początkowych prac koncepcyjnych. Dla innych natomiast będzie to moment ukończenia pierwszej grywalnej sekwencji.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Beauverger zaznaczył również, że prace nad grą trwają nawet po premierze, ponieważ deweloperzy przygotowują różnego rodzaju aktualizacje. Przedstawiciel Don’t Nod spróbował jednak odpowiedzieć na pytanie zadane przez redakcję MP1st. Dowiedzieliśmy się dzięki temu, że stworzenie Banishers: Ghosts of New Eden zajęło francuskiemu zespołowi około 4-5 lat.

W trakcie wywiadu Beauverger podkreślił również, że Banishers: Ghosts of New Eden nie jest grą AAA. Deweloper określił wspomnianą produkcję mianem „ładnie wykonanej” produkcji z segmentu AA. Reżyser zaznaczył również, że Don’t Nod jest dumne ze swojego najnowszego dzieła.

Mamy wolę i pasję, by dostarczać odbiorcom wspaniałych wrażeń, stąd duży rozmiar mapy i ogromna ilość zawartości. Struktura gry zależy również od charakteru produkcji, którą tworzymy. Gry oparte na fabule, takie jak Life is Strange czy Tell Me Why, potrzebują bardziej liniowej struktury. W przypadku Banishers czuliśmy, że konieczne jest otwarcie świata i pozwolenie graczom na odkrywanie tajemnic Nowego Edenu we własnym tempie i w kolejności, która jest dla nich wygodniejsza.

– wyjaśnił Beauverger.

Najnowsze dzieło twórców Life is Strange i Vampyr zadebiutowało w lutym bieżącego roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Jeśli zastanawiacie się, czy warto sięgnąć po wspomnianą produkcję studia Don’t Nod, to być może w podjęciu odpowiedniej decyzji pomoże Wam nasza recenzja Banishers: Ghost of New Eden.

Źródło: MP1st

O autorze
Mikołaj Ciesielski
Redaktor działu Newsy

Miłośnik gier wideo z dobrą fabułą. Niegdyś wielki fan produkcji z otwartym światem, ale obecnie zdecydowanie częściej sięga po tytuły o nieco bardziej zamkniętej strukturze. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.