Bodycam, czyli ultrarealistyczny FPS na gameplayu. Gra wykorzystuje potencjał Unreal Engine 5

Bodycam

W kwietniu ubiegłego roku prawdziwą furorę wywołały ujęcia z ultrarealistycznego Unrecord, które wygląda na tyle dobrze, że na pierwszy rzut oka można faktycznie pomylić grę z prawdziwym nagraniem. Nie jest to jednak jedyna tego rodzaju produkcja, bo warto wspomnieć także o Bodycam, które także może wprowadzać niemałe zaskoczenie pod względem oprawy wizualnej. Wczoraj do sieci trafił gameplay z tej produkcji i naprawdę robi on ogromne wrażenie.

Bodycam na 37-minutowym gameplayu

Bodycam — gameplay

Przeszło 37-minutowy gameplay z Bodycam ponownie pokazuje, że produkcja ta pod względem oprawy wizualnej może stawać w szranki z Unrecord. Dopracowane i niezwykle pieczołowicie przygotowanie lokacje w połączeniu z wysokiej jakości oświetleniem i odpowiednią pracą kamery rzeczywiście mogą sprawiać wrażenie, jakby powyższy materiał rzeczywiście pochodził z kamery na ciele.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Nie oznacza to jednak, że Bodycam tylko grafiką stoi, bo sama rozgrywka zdaje się bardzo taktyczna i raczej niewskazane jest tutaj pozbywanie się naboi i granatów bez przemyślenia. Warto jednak przy tym podkreślić, że jest to jeden z wczesnych buildów gry i do finalnej wersji zapewne jeszcze wiele mu brakuje.

Wartym zaznaczenia jest tutaj także kwestia sprzętu na którym nagrany został ów gameplay. Autor materiału bowiem miał do dyspozycji niezwykle mocarną jednostkę wyposażoną w kartę graficzną NVIDIA GeForce RTX 4090, a więc aktualnie najpotężniejsze GPU przeznaczone do gier. Mimo że nigdzie nie widać statystyk związanych z wydajnością, tak widać, że przez całe nagranie gra utrzymuje stabilną i przede wszystkim wysoką wydajność.

Oficjalne wymagania sprzętowe podawane przez deweloperów są co prawda znacznie niższe i nawet rekomendowana konfiguracja nie wymaga posiadania takiej bestii jak RTX 4090. W tym przypadku wystarczy nawet solidne GPU jakim jest RTX 3060 w wersji 12 GB.

Tego rodzaju materiały mogą rozbudzać wyobraźnię, zwłaszcza że za przygotowanie tej pozycji odpowiada zaledwie dwuosobowa ekipa z Reissad Studio. Na premierę trzeba będzie jednak zapewne trochę poczekać, bo przed twórcami jest jeszcze sporo pracy.

Źródło: DSOG

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

TAGI:

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KOMPUTERY DO GIER TANIE JAK NIGDY!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.