Fatalny stan techniczny Cities: Skylines 2 w dniu premiery wymusił na twórcach zmianę priorytetów. W pierwszej kolejności musieli zająć się najczęściej zgłaszanymi problemami, co opóźniło prace nad zapowiadanymi DLC oraz wprowadzeniem obsługi modyfikacji. Długie oczekiwanie dobiegło końca, ponieważ studio Colossal Order ujawniło datę udostępnienia wyczekiwanej funkcji.
Cities: Skylines 2 zacznie oficjalnie wspierać modyfikacje
Już 25 marca gracze będą mogli kupić pakiet assetów Beach Properties. DLC zawiera łącznie 70 obiektów, wśród których znajdziemy m.in. budynki w stylu europejskim i północnoamerykańskim.
Tego samego dnia do Cities: Skylines 2 trafi oficjalna obsługa modyfikacji. Na samym początku społeczność zyska dostęp do dwóch funkcji: edytowania kodu oraz modyfikowania i tworzenia własnych map. W późniejszym czasie narzędzia pozwolą na zmienianie assetów.
Niestety, twórcy nie przewidzieli wsparcia dla Warsztatu Steam. W celu opublikowania i pobrania modyfikacji niezbędne będzie skorzystanie z portalu Paradox Mods.
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Warto dodać, iż nadchodząca aktualizacja ma znacząco poprawić wydajność, co w szczególności powinni zauważyć posiadacze słabszych komputerów. Pełna lista zmian zostanie opublikowana w przyszłym tygodniu.
Źródło: Forum Paradox Plaza
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.