Początkowo Cities: Skylines 2 miało jednocześnie zadebiutować na PC i Xbox Series X|S oraz PlayStation 5. Niespełna miesiąc przed premierą twórcy poinformowali, że na wersje konsolowe trzeba poczekać do wiosny 2024 roku. Dotrzymanie tego terminu wydaje się mało prawdopodobne, gdyż aktualnie Colossal Order skupia się na wprowadzeniu obsługi modyfikacji.
Obsługa modów to priorytet dla twórców Cities: Skylines 2
Na oficjalnym forum Paradox opublikowano kolejny post na temat aktualizacji zmierzających do Cities: Skylines 2 w ciągu kilku najbliższych tygodni. Oprócz patcha 1.0.19 usuwającego zgłoszone błędy, gracze w końcu doczekają się obsługi modów.
Pod koniec marca społeczność zyska możliwość modyfikowania kodu gry, a także zamieszczania swoich dzieł na platformie Paradox Mods. W tym samym czasie lub niedługo później deweloperzy udostępnią edytor map. Z uwagi na problemy techniczne, data premiery edytora assetów zostanie ogłoszona w przyszłości.
Należy podkreślić, że deklarowane terminy dotyczą rozpoczęcia publicznej bety każdej funkcjonalności. Po jej zakończeniu studio Colossal Order zamierza w dalszym ciągu wspierać twórców modyfikacji.
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Cities Skylines 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Niestety, osoby oczekujące na debiut Cities: Skylines 2 na Xbox Series X|S i PlayStation 5 muszą uzbroić się w cierpliwość. Mimo że prace nad wersjami konsolowymi wciąż trwają, to obsługa modów stanowi dla twórców priorytet, co uniemożliwia podanie choćby przybliżonej daty premiery.
Źródło: Forum Paradox Plaza
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.