Death Stranding 2 – więcej informacji na temat produkcji możemy poznać jeszcze w tym tygodniu

death-stranding-2

Jednym z ciekawszych wydarzeń tegorocznej gali The Game Awards była zapowiedź Death Stranding 2. Kontynuacja kultowej produkcji tworzonej przez Kojima Productions rozemocjonowała wielu graczy, którzy starają się za wszelką cenę dowiedzieć się nieco więcej na temat tej pozycji. Bardzo możliwe, że niebawem studio dowodzone przez japońskiego reżysera odkryje nieco więcej szczegółów.

Nowe wieści na temat Death Stranding 2 mogą zostać ujawnione przy okazji siódmych urodzin Kojima Productions

Friday, December 16th#KojimaProductions will be celebrating its 7th anniversary!

This week, we will be releasing content to commemorate our anniversary. Here's to a new start👍 #KJP7th pic.twitter.com/bGcOvlXLGG

— KOJIMA PRODUCTIONS (Eng) (@KojiPro2015_EN) December 12, 2022

Friday, December 16th#KojimaProductions will be celebrating its 7th anniversary!

This week, we will be releasing content to commemorate our anniversary. Here's to a new start👍 #KJP7th pic.twitter.com/bGcOvlXLGG

— KOJIMA PRODUCTIONS (Eng) (@KojiPro2015_EN) December 12, 2022

Według oficjalnego konta Kojima Productions na Twitterze w piątek 16 grudnia studio obchodzić będzie siódmą rocznicę założenia. Z tej okazji firma zapowiedziała, że „udostępni zawartość”, jednak nie zostało sprecyzowane dokładnie, o co może chodzić. Niektórzy fani zaczęli spekulować, że właśnie wtedy Kojima i spółka postanowią ujawnić szczegóły dotyczące Death Stranding 2, bądź innych tytułów, które studio zamierza w przyszłości dodać do swojego portfolio. Na ten moment nie pozostaje jednak nic innego jak oczekiwać piątkowych wieści prosto o Kojima Prouctions.

Przeczytaj też: Jaki powerbank wybrać?

To jednak nie koniec informacji na temat Death Stranding 2, bo bardziej spostrzegawcze osoby dostrzegły, że Kojima tworząc swoje najnowsze dzieło skorzysta z technologi MetaHuman. Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych opcji, pomagająca tworzyć modele postaci o wysokim stopniu realizmu. Warto też podkreślić, że owo narzędzie powstało z myślą o silniku Unreal Engine 5, a pozycja japońskiego reżysera będzie pierwszą, która wykorzysta je bez silnika tworzonego przez Epic Games.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Super okazja!