Dragon Age The Veilguard z pełną kontrolą poziomu trudności! Twórcy z gestem dla mniej zaawansowanych graczy

Dragon Age The Veilguard

Dragon Age The Veilguard od momentu prezentacji znajduje się na ustach wielu graczy, choć nie zawsze w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Pierwszy pokaz raczej nie porwał tłumów, a zapowiedzi stosunkowo prostych systemów rozwoju postaci nie napawają szczególnym optymizmem tych bardziej „corowych” fanów klasycznych RPG-ów. Okazuje się, że uproszczeń i ułatwień będzie jeszcze więcej, a przykładem tego jest kwestia poziomu trudności.

Dragon Age The Veilguard z szerokimi opcjami dostosowania poziomu trudności

Dragon Age The Veilguard
Dragon Age The Veilguard

Zgodnie z informacjami, jakie przekazał portale Game Informer, Dragon Age The Veilguard zaoferuje graczom bardzo „modyfikowalny” system dobierania poziomu trudności. Oznacza to, że poza typowymi dla gier łatwym i trudnym poziomem (nazwanych odpowiednio Storyteller i Nightmare) będzie do dyspozycji jeszcze opcja Unbound, która da możliwość dostosowania wielu elementów wedle własnych upodobań.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Ta ostatnia opcja zdaje się więc najciekawsza, bo poza takimi aspektami, jak dobór agresywności i żywotności wrogów będziemy mogli włączyć lub wyłączyć pomoce przy celowaniu czy eksploracji. Naturalnie będziemy mogli dostosować siłę ataków wrogów, a nawet ustawić nieśmiertelność dla naszego bohatera.

Gameplay z Dragon Age The Veilguard

Brzmi to ciekawie, bo oddaje w ręce graczy możliwość stworzenia sobie arcytrudnego wyzwania, które wymagać będzie umiejętności, albo całkowitej trywializacji rozgrywki bez żadnych realnych konsekwencji. Mowa więc o prawdziwym „obosiecznym mieczu”, który będzie można wykorzystać wedle własnych preferencji.

Przedstawiciele BioWare twierdzą, że takie opcje nie są niczym nadzwyczajnym, a na pewno nie powinno traktować się ich jako cheaty.

[Żadna z tych opcji] nie jest oszustwem. To opcja, dzięki której gracze o różnych umiejętnościach będą mogli się pojawić.

Corinne Busche

Pozostaje więc pytanie, w jaki sposób wszystkie opcje zostały do gry zaimplementowane i jak poradzą sobie w konfrontacji z graczami. Tego dowiemy się dopiero po premierze, która nastąpi jeszcze w tym roku. Czekacie? Dajcie znać w komentarzach.

Źródło: gameinformer.com

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Zastanawiasz się nad zakupem subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate? Skorzystaj z naszych poradników i oszczędź nawet 80% ceny!

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
Okazja na Black Friday już jest!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.