Dragon’s Dogma 2 ze „sporą częścią” całkowicie opcjonalnej zawartości. Nie każdy gracz ją znajdzie

Dragon's Dogma 2

Akcja marketingowa i szum medialny wokół Dragon’s Dogma 2 powoli narasta, podsycając oczekiwania sporej grupy graczy. W ostatnim czasie Capcom dość chętnie dzielił się nowymi materiałami, ujawniając nieco informacji na temat klasy Trickstera. Tym razem deweloperzy opowiedzieli nieco o projektowaniu dodatkowej, opcjonalnej zawartości.

Reżyser Dragon’s Dogma 2 mówi o ekstrawaganckim marnotrawstwie

Rozmowa z twórcami Dragon’s Dogma 2

W specjalnym materiale przedstawiającym starcie grupy bohaterów z bossem, jakim jest Sfinks. Okazuje się, że napotkanie go będzie — według twórców — całkowicie opcjonalne, a gracze będą musieli go najpierw po prostu znaleźć. Przykład ten posłużył projektantowi gry — Kento Kinoshicie — do opowiedzenia nieco więcej na temat dodatkowych aktywności.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Dragon’s Dogma 2 będzie miała oczywiście swoje tempo w głównej linii fabularnej, ale nie zabraknie przy tym dodatkowych zadań, które jeszcze bardziej rozwiną świat przedstawiony w grze.

Mapa jest po prostu ogromna i chociaż istnieje projekt poziomów, z miejscami, do których chcemy, aby gracze się udali w określonej kolejności, to nadal są postacie umieszczone na zakrętach. Myślę, że to coś wyjątkowego w grach z otwartym światem.

Kento Kinoshita

Według reżysera gry — Hidetakiego Itsuno — w przypadku opcjonalnej zawartości mowa wręcz o tzw. ekstrawaganckim marnotrawstwie. Miał tutaj na myśli kwestie tego, że właśnie wiele opcjonalnych treści nigdy nie zostanie odkryta przez graczy, no, chyba że wyruszą na jej poszukiwania.

Stworzyliśmy wiele rzeczy, których gracze niekoniecznie muszą szukać, ale będą niesamowicie poruszeni, jeśli je znajdą.

Hidetaki Itsuno

Nie da się ukryć, że zapowiedzi te brzmią wyjątkowo ciekawie, zwłaszcza dla wszystkich fanów otwartych światów. Dodatkowym atutem jest tutaj fakt, że ów zawartość będzie ukryta, a to pozwala sugerować, że nowa gra Capcomu nie będzie w tak nachalny sposób prowadzić nas za rękę.

Źródło: Gaming Bolt

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
TYLKO DO 31.12!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.