Dziś informowaliśmy o rewelacyjnym wyniku, jaki osiągnął dodatek do Elden Ringa zatytułowany Shadow of the Erdtree. Niestety dla wielu, poziom trudności w grze jest wciąż elementem nie do przeskoczenia, przez co odbijają się oni od produkcji FromSoftware. Głos w tej sprawie postanowił zabrać sam twórca gry, Hidetaka Miyazaki.
Hidetaka Miyazaki nie jest zwolennikiem obniżenia poziomu trudności w Elden Ring
Reżyser Elden Ringa zapytany o możliwość dodania do swojego dzieła zmiany poziomu trudności na niższy, odpowiedział wprost, że nie jest zwolennikiem takiego rozwiązania. Według Hidetaki Miazakiego, taki zabieg mógłby spowodować, że gra nie odniosłaby już tak dużego sukcesu. Wyzwanie jest bowiem wpisane w DNA tej produkcji.
Gdybyśmy naprawdę chcieli, aby cały świat grał w tę grę, moglibyśmy po prostu coraz bardziej zmniejszać poziom trudności, ale to nie byłoby właściwe podejście. Gdybyśmy przyjęli takie podejście, to nie sądzę, że gra osiągnęłaby to, co zrobiła, ponieważ poczucie satysfakcji, jakie gracze zyskują po pokonaniu tych przeszkód, jest fundamentalną częścią tego doświadczenia. Zmniejszenie poziomu trudności pozbawiłoby graczy tej radości, co moim zdaniem zepsułoby samą grę.
Hidetaka Miyazaki dla The Guardian
- Sprawdź aktualne ceny Elden Ring w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Elden Ring w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Elden Ring w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Jak widać zatem, gracze, którzy narzekają na poziom trudności w grach od FromSoftware, nie mają co liczyć na złagodzenie wyzwania. Wysoki poziom trudności jest wręcz synonimem produkcji tworzonych przez japońskie studio. Warto też zaznaczyć, że mimo sporego wyzwania, po gry Miazakiego sięgają miliony na całym świecie.
Źródło: IGN
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.