Prace nad God of War Ragnarok cały czas trwają. Dzisiaj Santa Monica Studio podzieliło się z nami informacjami o opcjach dostosowywania, jakie znajdą się w kolejnej odsłonie przygód Kratosa i Atreusa. Zespół zadbał m.in. o graczy z różnego rodzaju niepełnosprawnościami.
Opcje dostosowywania w God of War Ragnarok będą naprawdę rozbudowane
Sony kładzie spory nacisk na opcje dostosowywania w grach spod szyldu PlayStation Studios. God of War Ragnarok nie będzie w tej kwestii wyjątkiem — w produkcji znajdzie się m.in. możliwość zwiększenia napisów aż do rozmiaru XL i tryb wysokiego kontrastu. Nie zabraknie też różnorodnych wskazówek dźwiękowych i wizualnych, możliwości wyświetlania imion postaci aktualnie wypowiadających swoje kwestie oraz opcji automatyzacji niektórych aspektów, takich jak np. przeskakiwanie nad przeszkodami.
Przeczytaj też: Zestawy z konsolą PlayStation 5 dostępne od 2799 zł z wysyłką
Widać, że Santa Monica Studio nie zapomina o graczach z niepełnosprawnościami i różnego rodzaju problemami, np. ze wzrokiem. To świadczy o studiu bardzo dobrze i wyznacza pewne standardy w branży. Wierzymy, że każdy powinien móc czerpać przyjemność z gier na równym poziomie, dlatego fajnie, że God of War Ragnarok będzie miał aż tyle opcji dostosowywania. Oczywiście niektóre z rozwiązań były dostępne już w odsłonie z 2018 roku, ale w nadchodzącej produkcji twórcy dołożyli znacznie więcej świetnych funkcji. God of War Ragnarok ma zadebiutować jeszcze w 2022 roku, ale dokładna data premiery gry wciąż pozostaje nieznana.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.