Data premiery God of War Ragnarok została ujawniona na początku tego miesiąca. Sony nie pokusiło się o zaprezentowanie obszernego gameplayu czy pełnych konkretów zwiastunów, a jedynie opublikowało post na blogu. Teraz natomiast dowiedzieliśmy się, w jakich trybach graficznych powinien działać nadchodzący tytuł.
God of War Ragnarok na PS5 z trybem jakości i wydajnościowym
Na podstawie informacji zawartych w opisie gry w brytyjskim sklepie ShopTo (dzisiaj rusza przedsprzedaż), w God of War Ragnarok w wersji na PS5 znajdziemy dwa tryby graficzne z tradycyjnym podziałem – jakościowy oraz wydajnościowy. Opcja jakościowa zapewni pełne 4K przy zachowaniu 30 klatek na sekundę. Z kolei drugi tryb pozwoli na rozgrywkę w dynamicznym 4K przy docelowych 60 FPS-ach.
Sprawdź także: Najlepsza kierownica do PS5
Oprócz tego detalista z Anglii wspomniał, że w God of War Ragnarok nie zabraknie haptycznych wibracji oraz adaptacyjnych triggerów. Można będzie skorzystać również z dźwięku 3D, który pozwoli chociażby rozpoznać nadciągających wrogów.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.