Game Informer kolejny raz podzielił się ekskluzywnym materiałem dotyczącym rozgrywki w God of War Ragnarok. Tym razem redakcja wzięła pod lupę system walki, skupiając się na szczegółach dotyczących unikatowych ataków. Trzeba przyznać, że wygląda to bardzo dobrze.
Gameplay z God of War Ragnarok ukazuje zupełnie nowe możliwości prowadzenia walk
Najważniejszą nowością mają być „charakterystyczne ataki”, które będą unikatowymi ruchami przypisanymi osobno do Lewiatana i Ostrzy Chaosu. Ponadto Kratos, w zależności od dzierżonej broni, będzie mógł ją „napełniać” ogniem lub lodem, aby zadawać potężniejsze obrażenia. Ataki te nazywać się będą odpowiednio Whiplash dla Ostrzy oraz Frost Awaken dla Lewiatana. Poza tym Bóg Wojny napotka na swojej drodze zupełnie nowych, gadopodobnych przeciwników zwanych Grimmami.
Przeczytaj też: Głośnik przenośny — najlepsze modele
Trzeba przyznać, że walka w God of War Ragnarok wygląda bardzo podobnie do tego, z czym mieliśmy do czynienia w przypadku poprzedniej części. Wyróżnikiem w tym przypadku będą nowe mechaniki, które w założeniu twórców, mają pozwolić graczom lepiej „pobawić się jedzeniem”. Na koniec Game Informer dał do zrozumienia, że w przyszłości możemy spodziewać się dalszych fragmentów gameplayu, więc nie pozostaje nic innego jak tylko nie czekać.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.