Gray Zone Warfare świętuje sukces! Gra w zaledwie 2 dni od premiery trafiła do wielu graczy

Gray Zone Warfare

Parę dni temu swoją premierę w formule wczesnego dostępu miało Gray Zone Warfare. Produkcja studia Madfinger Games borykała się problemami technicznymi na start, które to twórcy z miejsca obiecali jak najszybciej poprawić. Okazuje się, że owe potknięcia nie przeszkodziły tej pozycji w odniesieniu całkiem sporego sukcesu.

Gray Zone Warfare rozeszło się w liczbie 400 tysięcy sztuk

Twórcy Gray Zone Warfare w serwisie X ogłosili, że ich produkcja trafiła do 400 tysięcy graczy w zaledwie 2 dni od momentu debiutu w Early Access. Niewątpliwie jest to wynik godny podziwu, szczególnie, że nowym pozycjom często ciężko jest się przebić do szerszego grona odbiorców.

Na dodatkową pochwałę zasługuje szybka reakcja deweloperów względem problemów technicznych, z którymi gracze borykali się zaraz po premierze Gray Zone Warfare. Początkowo zgłaszane usterki zostały przez twórców naprawione i obecnie w tytuł można grać bez żadnych przeszkód.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Źródło: X (Twitter)

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.