Hellblade 2 niebawem otrzyma intensywną kampanię marketingową. Wszystko z okazji zbliżającej się premiery

Hellblade 2

Premiera Senua’s Saga: Hellblade II zbliża się wielkimi krokami. Produkcja Studia Ninja Theory rozpala wyobraźnię graczy, głównie za sprawą niesamowicie wyglądającej oprawy graficznej. Sama kampania marketingowa gry jednakże zdaje się być umiarkowana i ten stan rzeczy ma się wkrótce zmienić.

Kampania marketingowa Hellblade 2 niebawem ruszy pełną parą

Wiceprezes do spraw marketingu w Xboxie, Aaron Greenberg podzielił się z graczami planami dotyczącymi strategii marketingowej drugiej części Hellblade. Okazuje się, że machina promocyjna ruszy pełną parą już w przyszłym tygodniu, przygotowując odbiorców na premierę dzieła Ninja Theory.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Kampania marketingowa Hellblade 2 ma zawierać takie elementy jak reklamy w kinach, mediach, współprace z partnerami czy klasyczne banery na ulicach miast. Wszystko to w celu trafienia do jak największej ilości graczy.

Póki co Ninja Theory zapowiedziało codzienne dzielenie się nowymi treściami z drugiej części Hellblade na łamach serwisu X. Wygląda jednak na to, że to dopiero początek i docelowa kampania reklamowa ruszy niebawem.

Źródło: X (Twitter)

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Zastanawiasz się nad zakupem subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate? Skorzystaj z naszych poradników i oszczędź nawet 80% ceny!

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
Okazja na Black Friday już jest!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.