Hellblade 2 niebawem otrzyma intensywną kampanię marketingową. Wszystko z okazji zbliżającej się premiery

Hellblade 2

Premiera Senua’s Saga: Hellblade II zbliża się wielkimi krokami. Produkcja Studia Ninja Theory rozpala wyobraźnię graczy, głównie za sprawą niesamowicie wyglądającej oprawy graficznej. Sama kampania marketingowa gry jednakże zdaje się być umiarkowana i ten stan rzeczy ma się wkrótce zmienić.

Kampania marketingowa Hellblade 2 niebawem ruszy pełną parą

Wiceprezes do spraw marketingu w Xboxie, Aaron Greenberg podzielił się z graczami planami dotyczącymi strategii marketingowej drugiej części Hellblade. Okazuje się, że machina promocyjna ruszy pełną parą już w przyszłym tygodniu, przygotowując odbiorców na premierę dzieła Ninja Theory.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Kampania marketingowa Hellblade 2 ma zawierać takie elementy jak reklamy w kinach, mediach, współprace z partnerami czy klasyczne banery na ulicach miast. Wszystko to w celu trafienia do jak największej ilości graczy.

Póki co Ninja Theory zapowiedziało codzienne dzielenie się nowymi treściami z drugiej części Hellblade na łamach serwisu X. Wygląda jednak na to, że to dopiero początek i docelowa kampania reklamowa ruszy niebawem.

Źródło: X (Twitter)

O autorze
Herbert Friedel
Redaktor działu Newsy

Gracz od małego. Urodzony konsolowiec. Wychowany na sprzęcie Sony, ale obecnie jego życie maluje się w barwach niebiesko–czerwono–zielonych. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
MEGA OKAZJA!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.