Hi-Fi Rush rzekomo nie zarobił odpowiedniej ilości pieniędzy. Gra ponoć nie otrzymała też właściwego wsparcia

Hi-Fi Rush

Jedną z gier, która dosłownie szturmem zdobyła serca sporej liczby graczy i krytyków jest Hi-Fi Rush wydane przez Tango Gameworks. Produkcja ta zadebiutowała na rynku w tym samym czasie, kiedy została pierwszy raz oficjalnie zapowiedziana podczas styczniowego Xbox Developer_Direct. Teraz okazuje się, że nie była to koniecznie dobra decyzja, bo ponoć nie przyniosła ona spodziewanych wyników finansowych…

Hi-Fi Rush ponoć zawiodło finansowo, nawet jeśli gra od początku dostępna jest w Xbox Game Pass

Podcast Game Mess Decides (rozmowa o Hi-Fi Rush od 22:25)

Podczas ostatniego odcinka podcastu Game Mess Decides, jeden z prowadzących — Mike Minotti — postawił dość ciekawą tezę według której Hi-Fi Rush nie otrzymało od Microsoftu odpowiedniego wsparcia przed swoją premierą. Uważa on, że taka produkcja, powinna w pierwszej kolejności otrzymać bardziej „przemyślaną strategię marketingową”, zamiast debiutu w Xbox Game Pass w momencie pierwszej zapowiedzi.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

W sukurs poszedł Jeff Grubb, który również stwierdził, iż była to zła decyzja, bo — bazując na zasłyszanych informacjach — przekazał, że rytmiczna produkcja od Tango Gameworks po prostu „nie zarobiła pieniędzy, których potrzebowała”.

Hi-Fi Rush
Hi-Fi Rush

Mężczyzna zauważa, że w teoretycznych założeniach gracze, którzy korzystają z abonamentu Microsoftu, mogą kupować więcej gier, bo i tak sporą ich liczbę otrzymują w ramach abonamentu. Dzięki temu zaoszczędzone środki mogą być wydawane właśnie na inne i często większe pozycje.

Rzeczywistość jednak jest znacznie mniej kolorowa, bo dla wielu osób usługa Microsoftu jest w pełni wystarczająca i nie widzą oni potrzeby dokupywania dodatkowych gier.

Przeczytaj też: Ranking kart graficznych

Grubb w dalszej części rozmowy zdradził, że zarząd Microsoftu jest ponoć „bardzo niezadowolony” ze stanu w jakim obecnie znajduje się Xbox. Mężczyzna nie chcąc wdawać się w szczegóły, stwierdził, że kierownictwo chce zdiagnozować problemy, z jakimi boryka się marka i je skutecznie wyeliminować.

O autorze
Przemysław Paterek
Redaktor działów Newsy & Promocje | Recenzent

Swoją przygodę z grami zaczynał od Mario Tennis na Gameboya Color. Wielki fan RPG-ów i strategii. Średnio co kilka miesięcy musi przejść od nowa Gothica. Zobacz więcej...

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KOMPUTERY DO GIER TANIE JAK NIGDY!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.