Fani twórczości Hideo Kojimy nie mogą doczekać się już tego, co deweloper ten zaserwuje nam przy okazji Death Stranding 2. Ostatnimi czasy pojawiły się informacje, że projekt ten zostanie zaprezentowany przy okazji nadchodzących targów Tokyo Games Show 2024. W ostatnich wpisach na Twitterze japoński reżyser postanowił wyjaśnić, jak aktualnie wyglądają prace nad grą.
Hideo Kojima ujawnia postępy prac nad Death Stranding 2
Kojima w jednym z najświeższych wpisów na Twitterze/X przyznał, że przez ostatnie dni głównie stara się tworzyć Death Stranding 2. Aktualnie ogrywa on swoją produkcję i sprawdza takie elementy, jak mapę, wrogów, rozmieszczenie rzeczy, wydarzenia i wszystko to, co ma wpływ na ostateczny kształt dzieła. Jest to też ten okres, gdzie wszystkie swoje uwagi na temat poszczególnych elementów przekazuje on do kolejnych deweloperów, którzy owe sugestie wdrażają w życie. Deweloper stwierdził jednak, że jest to dosyć pracochłonny i wymagający proces.
Ostatnio po prostu buduję i buduję grę. Grając w grę, sprawdzam rozgrywkę, mapę, wrogów, rozmieszczenie rzeczy, wydarzenia, interfejs użytkownika, grafikę, dźwięk, animację, efekty wizualne, sceny przerywnikowe, scenariusz, sposób połączenia wszystkiego, wibracje, rytm gry, wskazówki — to ta faza i wysyłam notatki do zespołu. Więc zajmie to trochę więcej czasu.
Hideo Kojima
Słowa te zaskoczyły niektórych, wzbudzając obawy, jakoby gra ta miała doczekać się wewnętrznej obsuwy i przesunięcia terminu premiery na nieco dalszy okres.
Hideo Kojima dość szybko zareagował na te głosy i postanowił jeszcze raz i dokładnie wyjaśnić, że aktualnie całe studio zajmuje się połączeniem wszystkich elementów Death Stranding 2 w jedną całość i nie jest to jeszcze etap poprawek w balansie czy optymalizacji. Jak sam stwierdził, na to przyjdzie jeszcze czas.
Ponieważ niektórzy źle zrozumieli mój poprzedni post, pozwólcie, że wyjaśnię to nieco bardziej. Gra nie jest na etapie, na którym zmieniam cały balans gry lub dostosowuję poziom trudności. Jest na etapie, na którym łączymy wszystkie części, które każdy tworzył, i przechodzimy przez nie, aby zbudować grę. To proces, w którym zmieniamy specyfikacje i przepływ gry oraz dodajemy szczegóły. Po zakończeniu tej części przechodzimy do dostosowania całkowitego balansu gry → , dostosowania obciążenia przetwarzania i dostosowania poziomów trudności → debugowania.
Hideo Kojima
- Sprawdź aktualne ceny Death Stranding w G2A NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Death Stranding w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Death Stranding w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Death Stranding w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Na razie nie więc nie jest jasne, kiedy możemy spodziewać się premiery, ale w przypadku takiego projektu pośpiech zdecydowanie nie jest wskazany. Dobrze będzie, jeśli Kojima wraz ze swoim studiem w spokoju będą działać nad Death Stranding 2 i dowiozą coś, co ponownie zaskoczy całą branżę.
Źródło: Twitter/X: Hideo Kojima
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.