High on Life miało zadebiutować na rynku pod koniec października, ale już w zeszłym miesiącu poinformowano, że na wspomnianą produkcję będzie trzeba poczekać nieco dłużej. Okazuje się jednak, że powodem opóźnienia była nie tylko chęć dopracowania gry. Twórcy woleli bowiem nie mierzyć się z dwoma popularnymi i wysokobudżetowymi tytułami.
Dyrektor artystyczny High on Life ujawnił jeden z powodów opóźnienia premiery gry
Mikey Spano ze studia Squanch Games ujawnił w rozmowie z serwisem GamesRadar, że jednym z powodów opóźnienia premiery gry High on Life była chęć uniknięcia starcia z takimi produkcjami jak Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz God of War: Ragnarok, które zadebiutują odpowiednio 28 października oraz 9 listopada.
Deweloperzy zdają sobie bowiem sprawę, że pod koniec października uwaga większości graczy będzie skupiona na wymienionych wyżej tytułach. Nic więc dziwnego, że twórcy postanowili nie walczyć z tak silnymi markami jak God of War i Call of Duty, dając sobie jednocześnie nieco więcej czasu na dopracowanie produkcji.
Zobacz też: Kody do GTA 5
High on Life zadebiutuje 13 grudnia na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X|S. Zgodnie z zapowiedziami produkcja studia Squanch Games w dniu swojej premiery trafi również do biblioteki Xbox Game Pass.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.