Wczoraj oficjalne narzędzia moderskie do Wiedźmina 3 trafiły w ręce graczy. REDkit, w przeciwieństwie do wydanego przed laty MODkita, umożliwia tworzenie znacznie bardziej rozbudowanych i zaawansowanych modyfikacji. Na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać. Mapa z pierwszego Wiedźmina została przeportowana na silnik Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Mapa z pierwszego Wiedźmina przeniesiona do Wiedźmina 3
Autor materiału otwarcie zaznacza, że nie włożył wiele wysiłku w wykonanie portu, a wiele elementów wymaga poprawy.
Aktualnie bardzo łatwo jest wypaść poza mapę (swego czasu Geralt nie umiał skakać), a otoczenie wygląda „płasko” przez wykorzystanie najbardziej podstawowej metody nakładania tekstur na obiekty.
Choć projekt należy traktować wyłącznie jako ciekawostkę, to dzięki niemu można sobie wyobrazić, jak mógłby wyglądać pierwszy Wiedźmin przeniesiony na silnik Wiedźmina 3.
Do dyspozycji mamy kilka najważniejszych lokacji – groblę, Wyzimę Klasztorną, Wyzimę Handlową oraz Starą Wyzimę, które nie są już oddzielone wszechobecnymi ekranami ładowania.
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Wiedźmin 3 Dziki Gon w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Modyfikacja dostępna jest na stronie Nexus Mods. Proces instalacji jest prosty i nie powinien sprawić problemów. Pobrane pliki należy umieścić w odpowiednich folderach, a następnie wczytać przygotowany zapis gry z poziomu głównego menu.
Źródło: DSOgaming
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.