Znamy datę premiery DLSS 3.5! Gracze Cyberpunk 2077 pierwsi sprawdzą nową technologię Nvidii

Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Nvidia

O tym, że jesienią zadebiutuje DLSS 3.5, pisaliśmy już w czerwcu. Zgodnie z zapowiedzią Nvidii, nowa wersja technologii będzie dostępna w wielu grach już od dnia premiery. Jako pierwsi będą mogli ją przetestować gracze Cyberpunk 2077. DLSS 3.5 będzie miało oficjalną premierę w dniu wydania aktualizacji gry CD Projekt RED.

Technologia DLSS 3.5 zadebiutuje w Cyberpunk 2077 – Nvidia ujawniła datę premiery nowej technologii

Cyberpunk 2077 Phantom Liberty – zwiastun prezentujący wykorzystanie techniki DLSS 3.5

Zgodnie z najnowszym komunikatem Nvidii, DLSS 3.5 zadebiutuje już 21 września 2023. Nowa technologia, dzięki funkcji Ray Reconstruction, wykorzystującej sztuczną inteligencję, zapewni znacząco lepsze wrażenia wizualne oraz poprawi jakość Ray Tracingu w grach oraz aplikacjach, które go wykorzystują. Przy szkoleniu DLSS 3.5 Nvidia wykorzystała 5-krotnie większą ilość danych niż we wcześniejszej wersji.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Szkolony na 5-krotnie większej ilością danych niż DLSS 3, DLSS 3.5 rozpoznaje różne efekty ray tracingu, aby podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące wykorzystania danych czasowych i przestrzennych oraz zachować informacje o wysokiej częstotliwości w celu uzyskania najwyższej jakości skalowania obrazu.

Nvidia

Jak prezentuje się nowa technologia Nvidii, przekonamy się już 21 września 2023, gdy zostanie wydana aktualizacja 2.0 do Cyberpunk 2077. Dzięki z DLSS 3.5 gracze będą mogli liczyć na bardziej realistyczną i immersyjną rozgrywkę w trybie graficznym RT: Overdrive. Nowa wersja DLSS z pełnym Ray Tracingiem pojawi się też kilka dni później (26 września 2023) w Cyberpunk 2077 Phantom Liberty.

Dzięki inteligentnej technice DLSS 3.5, napędzanej mocą renderowania SI, możesz doświadczyć najnowszej lokalizacji Dogtown w Cyberpunk 2077: Widmo wolności w najlepszej odsłonie, z ostrzejszym obrazem, bardziej precyzyjnym oświetleniem i najwyższą możliwą liczbą wyświetlanych klatek na sekundę.

Jakub Knapik, wiceprezes ds. artystycznych oraz dyrektor artystyczny w CD Projekt RED.

Zobacz także: Laptop gamingowy do 3500 zł

DLSS 3.5 będzie też dostępne w Chaos Vantage (narzędzie do wizualizacji 3D, które umożliwia twórcom eksplorację dużych scen w środowisku z pełnym Ray Tracingiem) od 21 września 2023, a od października również w NVIDIA Omniverse (aplikacja do tworzenia światów wirtualnych w formacie OpenUSD). Wsparcie technologii DLSS od dnia premiery otrzymają także takie gry jak Lies of P, Party Animals, Warhaven i Witchfire.

O autorze
Patrycja Ulatowska
Autor

Fanka tytułów z rozbudowaną, wciągającą fabułą (Disco Elysium!), jednak nie pogardzi też dobrym hack'n'slashem, co-op'em i strategią. Przygodę z grami zaczynała od Pegasusa i PC, teraz czas spędza głównie przy PlayStation i Switchu. W wolnych chwilach lubi też jeździć na rowerze, malować i grać na kalimbie.

Liczba wpisów: 111 (w redakcji od 09.08.2023)

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
ŚWIETNA PROMOCJA
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.