Znamy datę premiery DLSS 3.5! Gracze Cyberpunk 2077 pierwsi sprawdzą nową technologię Nvidii

Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Nvidia

O tym, że jesienią zadebiutuje DLSS 3.5, pisaliśmy już w czerwcu. Zgodnie z zapowiedzią Nvidii, nowa wersja technologii będzie dostępna w wielu grach już od dnia premiery. Jako pierwsi będą mogli ją przetestować gracze Cyberpunk 2077. DLSS 3.5 będzie miało oficjalną premierę w dniu wydania aktualizacji gry CD Projekt RED.

Technologia DLSS 3.5 zadebiutuje w Cyberpunk 2077 – Nvidia ujawniła datę premiery nowej technologii

Cyberpunk 2077 Phantom Liberty – zwiastun prezentujący wykorzystanie techniki DLSS 3.5

Zgodnie z najnowszym komunikatem Nvidii, DLSS 3.5 zadebiutuje już 21 września 2023. Nowa technologia, dzięki funkcji Ray Reconstruction, wykorzystującej sztuczną inteligencję, zapewni znacząco lepsze wrażenia wizualne oraz poprawi jakość Ray Tracingu w grach oraz aplikacjach, które go wykorzystują. Przy szkoleniu DLSS 3.5 Nvidia wykorzystała 5-krotnie większą ilość danych niż we wcześniejszej wersji.

■■■■■ ■■■■■■■■■■■■■■■■■

Szkolony na 5-krotnie większej ilością danych niż DLSS 3, DLSS 3.5 rozpoznaje różne efekty ray tracingu, aby podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące wykorzystania danych czasowych i przestrzennych oraz zachować informacje o wysokiej częstotliwości w celu uzyskania najwyższej jakości skalowania obrazu.

Nvidia

Jak prezentuje się nowa technologia Nvidii, przekonamy się już 21 września 2023, gdy zostanie wydana aktualizacja 2.0 do Cyberpunk 2077. Dzięki z DLSS 3.5 gracze będą mogli liczyć na bardziej realistyczną i immersyjną rozgrywkę w trybie graficznym RT: Overdrive. Nowa wersja DLSS z pełnym Ray Tracingiem pojawi się też kilka dni później (26 września 2023) w Cyberpunk 2077 Phantom Liberty.

Dzięki inteligentnej technice DLSS 3.5, napędzanej mocą renderowania SI, możesz doświadczyć najnowszej lokalizacji Dogtown w Cyberpunk 2077: Widmo wolności w najlepszej odsłonie, z ostrzejszym obrazem, bardziej precyzyjnym oświetleniem i najwyższą możliwą liczbą wyświetlanych klatek na sekundę.

Jakub Knapik, wiceprezes ds. artystycznych oraz dyrektor artystyczny w CD Projekt RED.

Zobacz także: Laptop gamingowy do 3500 zł

DLSS 3.5 będzie też dostępne w Chaos Vantage (narzędzie do wizualizacji 3D, które umożliwia twórcom eksplorację dużych scen w środowisku z pełnym Ray Tracingiem) od 21 września 2023, a od października również w NVIDIA Omniverse (aplikacja do tworzenia światów wirtualnych w formacie OpenUSD). Wsparcie technologii DLSS od dnia premiery otrzymają także takie gry jak Lies of P, Party Animals, Warhaven i Witchfire.

O autorze
Patrycja Ulatowska
Autor

Fanka tytułów z rozbudowaną, wciągającą fabułą (Disco Elysium!), jednak nie pogardzi też dobrym hack'n'slashem, co-op'em i strategią. Przygodę z grami zaczynała od Pegasusa i PC, teraz czas spędza głównie przy PlayStation i Switchu. W wolnych chwilach lubi też jeździć na rowerze, malować i grać na kalimbie.

Liczba wpisów: 111 (w redakcji od 09.08.2023)

Niektóre odnośniki w powyższej publikacji to linki afiliacyjne. Jeżeli klikniesz taki link i dokonasz zakupu, otrzymamy niewielką prowizję, a Ty nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. | Etyka redakcyjna

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Ładowanie kolejnych wpisów...
KOMPUTERY DO GIER TANIE JAK NIGDY!
Zgłaszanie błędu

Błędy zdarzają sie każdemu, nawet nam. Jeżeli uważasz, że w niniejszej publikacji coś się nie zgadza, to poinformuj nas o tym korzystając z formularza poniżej. Autor tekstu otrzyma Twoje zgłoszenie, dzięki czemu będzie mógł go poprawić, jeśli zajdzie taka potrzeba.