Overwatch 2 może wzbudzać kontrowersje swoją monetyzacją, ale wciąż radzi sobie świetnie. W raporcie finansowym za trzeci kwartał 2022 roku Activision pochwaliło się wynikami swojego nowego, darmowego shootera. W miesiąc Overwatch 2 zebrał ponad 35 milionów graczy.
35 milionów graczy Overwatcha 2
Daleko było sequelowi do udanej premiery. Zawiódł już fakt, że w grze brakuje całego trybu PvE, a kiedy fani zapoznali się z resztą gry, Overwatch 2 zyskał miano „Overwatcha 1.1”. Gwoździem do trumny wydawała się nowa monetyzacja. Większość dostępnych wcześniej w loot boxach kosmetycznych przedmiotów teraz dostępna jest wyłącznie w sklepie.
Mimo tych ewidentnych problemów Overwatch 2 radzi sobie bardzo dobrze. Gra zadebiutowała 4 października, a wczorajszy raport Activision podaje ponad 35 milionów użytkowników. Wydawca dodał również, że społeczność jest mocno zaangażowana w nową produkcję i codziennie loguje się dwa razy więcej graczy niż na początku OW1.
Przeczytaj też: Najlepsze gry na Nintendo Switch po polsku
W porównaniu do 15 milionów użytkowników po trzech miesiącach w Overwatchu 1, 35 milionów w miesiąc faktycznie wygląda bardzo imponująco. Model free to play zdaje się na razie sprawdzać i przyciągać do Overwatcha wielu nowych fanów. Pytanie ile z nich zostanie z grą na dłużej.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.