Jedną z ciekawszych kwestii dotyczących przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft jest ta związana z klasycznymi grami amerykańskiego wydawcy. Dwa dni temu informowaliśmy, że według obecnego CEO Activision Blizzard właśnie odświeżenie nieco zapomnianych już marek może być ciekawym kierunkiem rozwoju dla giganta z Redmond. W ostatniej rozmowie Phil Spencer odniósł się do tej kwestii i dał nadzieje wielu graczom.
Phil Spencer nie wyklucza możliwości odświeżenia niektórych klasyków z portfolio Activision Blizzard
W trakcie rozmowy prowadzonej przy okazji ostatniego odcinka oficjalnego podcastu Xbox prowadzący zapytał Phila Spencera jak zapatruje się na przywrócenie do życia takich marek jak Guitar Hero czy Tony Hawk Pro Skater. Szef marki Xbox stwierdził w odpowiedzi, że nie ma nic przeciwko odświeżeniu niektórych klasyków z katalogu Activision Blizzard.
Mimo tego sam Microsoft nie zamierza w żaden sposób narzucać tego studiom, bo wierzy, że najlepsze gry powstają, gdy tworzą je zespoły z pasją. Spencer stwierdził wówczas, że „wtedy wszyscy wygrywają”.
Co ciekawe, szef marki Xbox uważa, że Xbox Game Pass jest usługą, która może pozwolić na regularne przywracanie na rynek kilku nieco zapomnianych marek.
Przeczytaj też: Gry podobne do The Forest
- Sprawdź aktualne ceny Warcraft 3 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Warcraft 3 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Warcraft 3 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Brzmi rzeczywiście ciekawie, zwłaszcza że w portfolio Blizzarda znajduje się całkiem sporo ogólnie poważanych marek. Ciekawe tylko, jakie gry poszłyby „na pierwszy ogień”, gdyby wszystkie strony faktycznie zabrały się za hurtowe odświeżanie klasyków. Macie jakieś swoje typy? Dajcie znać w komentarzach!
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.