Ostatnio informowaliśmy o implementacji technologii śledzenia promieni do GTA Vice City. Gra po wdrożeniu ray tracingu zupełne zmieniła swoje oblicze i mimo przestarzałej oprawy graficznej, robiła spore wrażenie. Kolejną pozycją, która skorzystała z dobrodziejstw technologii od Nvidii okazał się oryginalny Tomb Raider.
Pierwszy Tomb Raider w zupełnie nowym świetle dzięki RTX Remix
Pierwszy Tomb Raider z 1996 roku doczekał się implementacji technologii realistycznego śledzenia promieni i jak można było się spodziewać, dzięki temu zabiegowi gra momentalnie wypiękniała. Otoczenie dzięki ray tracingowi zyskało dodatkową głębię, a promienie światła sprawiły, że środowisko wygląda znacznie bardziej naturalnie.
Tego typu modyfikacje dodające ray tracing do starszych gier, są możliwe dzięki narzędziu wydanym przez Nvidię. RTX Remix, bo tak nazywa się aplikacja, sprawia, że implementacja odbić promieni do istniejących już gier staje się znacznie prostsza.
- Sprawdź aktualne ceny Tomb Rider Definitive Edition w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Tomb Rider Definitive Edition w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Tomb Rider Definitive Edition w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
W związku z narzędziem wydanym przez Nvidię, w najbliższym czasie możemy spodziewać się wysypu modów dodających ray tracing do starszych gier. Na przykładzie Tomb Raidera widać bowiem doskonale, że taki zabieg zupełnie odmienia wygląd gry.
Źródło: YouTube
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.