Przenośne urządzenie PlayStation Portal debiutuje właśnie w pierwszych krajach, a testy pokazują, że wbrew pozorom jest to dość udany sprzęt. Dwa dni temu dowiedzieliśmy się, że najnowszy gadżet Sony może w przyszłości dostać opcję streamingu bezpośrednio z chmury. Mimo wszystko wielu graczy zastanawia się nad sensem tego sprzętu, a japońska korporacja postanowiła wyjaśnić wreszcie tę kwestię.
PlayStation Portal w założeniu nie jest sprzętem, który ma generować zyski
Podczas rozmowy z japońskim serwisem AV Watch (via. PlayStation LifeStyle) starszy wiceprezes ds. doświadczeń platformowych — Hideaki Nishino — odniósł się do zasadności wypuszczenia na rynek PS Portal. Według mężczyzny Sony nie zaprojektowało tego urządzenia dla zysków, a raczej, aby wydłużyć czas, który spędzają gracze przy grach na PS5.
Zamiast rentowności, chcemy wydłużyć czas, przez jaki możemy grać na PS5. Jeśli możesz grać gdziekolwiek, myślę, że niektórzy ludzie na pewno spędzą więcej czasu, grając w gry.
Hideaki Nishino
Na pierwszy rzut oka może być to dość nietypowe podejście do sprawy, jednakże zwiększenie czasu spędzanego przy grach też jest czymś, na czym powinno zależeć producentom. Poza tym większa liczba godzin spędzona przy produkcjach z PlayStation też może przekładać się na większe zyski, ale ze sprzedaży gier.
Przeczytaj też: Gry multiplayer na telefon
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation Portal w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation Portal w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation Portal w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny PlayStation Portal na Allegro
Jest to dość ambitny cel, zwłaszcza że opcja Remote Play dostępna jest zarówno na PC, jak i smartfonach. Biorąc jednak pod uwagę ogólne zainteresowanie PlayStation Portal, tak Sony może być raczej spokojne o sukces tego urządzenia.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.