Pomyłka 343 Industries. W Halo Infinite grywalne były przez chwilę prototypy trybów Infection i Assault

Halo Infinite

Zimowa aktualizacja Halo Infinite przyniosła najwyraźniej więcej zmian, niż zakładało 343 Industries. Przez kilka godzin gracze mogli znaleźć w grze wczesne wersje trybów Infection i Assault. Twórcy przyznali, że nie było to celowe posunięcie, ale niedługo mamy poznać szczegóły obu trybów.

Gameplay trybów Infection i Assault w Halo Infinite

Fragment rozgrywki trybu Infection

Światło dzienne ujrzała dzisiaj długo wyczekiwana zimowa aktualizacja Halo Infinite. Jest to największy patch w historii gry i w oczach wielu graczy wydarzenie, które może zapewnić drugie życie tej produkcji. Do aktualizacji wdarł się drobny błąd i zadebiutowało więcej zawartości, niż zamierzało 343 Industries. Do błędu na Reddicie przyznał się John Junyszek.

Wygląda na to, że wszyscy mieliście okazję przyjrzeć się kilku prototypom trybów gry. Ponieważ wymagają one jeszcze sporo pracy, będziemy je ukrywać. Kiedy będziemy gotowi, aby powiedzieć więcej o tych trybach oraz datach ich premier, na pewno damy wam znać.

John Junyszek, 343 Industries

Przeczytaj też: Kody do GTA San Andreas

Fanów Halo Infinite powinien ucieszyć fakt, że studio cały czas pracuje nad nową zawartością. Zimowa aktualizacja przyniosła wystarczająco contentu na parę ładnych miesięcy. 343 Industries ma więc chwilę czasu, żeby dopracować Infection oraz Assault i podzielić się z graczami swoimi planami.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Super okazja!
>
Z