AMD FSR 2.0 dokończone. Poprawiona technologia od jutra w pierwszej grze

Deathloop

FSR 1.0 miało swoją premierę w czerwcu zeszłego roku, ale technologia AMD nie została zbyt ciepło przyjęta przez graczy. Firma się jednak nie poddała i zapowiedziała prace nad FSR 2.0. Okazuje się, że rozwiązanie jest już gotowe i jutro będzie można sprawdzić je w pierwszej grze. AMD zapewnia, że FSR 2.0 jest zdecydowanie lepsze od FSR 1.0.

Chcesz kupić subskrypcję Xbox Game Pass Ultimate nawet 98% taniej? Kliknij tutaj i zobacz jak!

AMD FSR 2.0 gotowe do premiery

FidelityFX Super Resolution to technologia AMD mająca za zadanie zwiększać liczbę FPS-ów w grach bez widocznego pogarszania jakości obrazu. Pierwszą grą, która dostanie wsparcie dla AMD FSR 2.0 będzie zeszłoroczny Deathloop. Aktualizacja dla produkcji Arkane Studios w wersji na PC wprowadzająca wyczekiwaną nowość zostanie wypuszczona już jutro, 12 maja.


Kolejnymi grami w kolejce po otrzymanie wsparcia dla FSR 2.0 są Microsoft Flight Simulator, EVE Online, Forspoken i Farming Simulator 22. Oczywiście na tych produkcjach się nie zakończy, bo w przyszłości z technologii AMD z pewnością skorzystają kolejne gry. FSR 1.0 zostało już zaimplementowano m.in. w Far Cry 6, God of War, Cyberpunku 2077, Docie 2 i Resident Evil Village, więc niewykluczone, że także i te produkcje z czasem skorzystają z dobrodziejstw FSR 2.0.

Przeczytaj też: Najlepsze oferty na zestawy z konsolą PlayStation 5

Opisywana technologia z czasem ma zagościć również na konsolach Xbox Series X|S. W teorii na PlayStation 5 FSR 2.0 także może się pojawić, ale w przeciwieństwie do sprzętów Microsoftu, wdrożenie FSR 2.0 na konsolach Sony wymagałoby zauważalnie więcej pracy.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.