AMD FSR 2.0 dokończone. Poprawiona technologia od jutra w pierwszej grze

Deathloop

FSR 1.0 miało swoją premierę w czerwcu zeszłego roku, ale technologia AMD nie została zbyt ciepło przyjęta przez graczy. Firma się jednak nie poddała i zapowiedziała prace nad FSR 2.0. Okazuje się, że rozwiązanie jest już gotowe i jutro będzie można sprawdzić je w pierwszej grze. AMD zapewnia, że FSR 2.0 jest zdecydowanie lepsze od FSR 1.0.

AMD FSR 2.0 gotowe do premiery

FidelityFX Super Resolution to technologia AMD mająca za zadanie zwiększać liczbę FPS-ów w grach bez widocznego pogarszania jakości obrazu. Pierwszą grą, która dostanie wsparcie dla AMD FSR 2.0 będzie zeszłoroczny Deathloop. Aktualizacja dla produkcji Arkane Studios w wersji na PC wprowadzająca wyczekiwaną nowość zostanie wypuszczona już jutro, 12 maja.

Kolejnymi grami w kolejce po otrzymanie wsparcia dla FSR 2.0 są Microsoft Flight Simulator, EVE Online, Forspoken i Farming Simulator 22. Oczywiście na tych produkcjach się nie zakończy, bo w przyszłości z technologii AMD z pewnością skorzystają kolejne gry. FSR 1.0 zostało już zaimplementowano m.in. w Far Cry 6, God of War, Cyberpunku 2077, Docie 2 i Resident Evil Village, więc niewykluczone, że także i te produkcje z czasem skorzystają z dobrodziejstw FSR 2.0.

Przeczytaj też: Najlepsze oferty na zestawy z konsolą PlayStation 5

Opisywana technologia z czasem ma zagościć również na konsolach Xbox Series X|S. W teorii na PlayStation 5 FSR 2.0 także może się pojawić, ale w przeciwieństwie do sprzętów Microsoftu, wdrożenie FSR 2.0 na konsolach Sony wymagałoby zauważalnie więcej pracy.

Niektóre odnośniki w niniejszej publikacji to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych kosztów, a jednocześnie wspierasz rozwój portalu.

Dyskusja na temat wpisu

Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.

Okazja ograniczona czasowo!
Z