Respawn Entertainment ma ambitne plany dotyczące rozwoju Apex Legends. Firma właśnie otworzyła trzeci oddział pracujący nad grą i planuje, żeby ta istniała na rynku od 10 do 15 lat lub dłużej. Cel ten brzmi bardzo ambitnie, ale z drugiej strony w przeszłości udało się go zrealizować już innym produkcjom online.
Nowy oddział Respawn Entertainment zajmie się rozwojem Apex Legends
Nowy oddział Respawn Entertainment został otworzony w amerykańskim mieście Madison. Za jego sterami stanął weteran branży Ryany Burnett – w przeszłości dyrektor ds. produkcji silnika graficznego w Epic Games, który spędził również 14 lat u dewelopera gier z serii Call of Duty, Raven Software.
Nowy oddział studia zdaniem Burnetta będzie współpracować ze starszymi siedzibami firmy zlokalizowanymi w Los Angeles i Vancouver. Kooperacja ta ma na celu dostarczanie nowych sezonów Apex Legends co 90 dni.
Co więcej, dyrektor odpowiedzialny za Apex Legends – Steven Ferreira – zdradził, że Respawn wierzy w tę grę jako franczyzę, która będzie istnieć przez 10 czy 15 lat lub nawet dłużej. Taki cel udało się osiągnąć już kilku innym produkcjom online. Wystarczy w tym miejscu wspomnieć o takich tytułach jak World of Warcraft, Eve Online czy League of Legends. Wydaje się więc, że deweloperzy mierzą w zajęcie miejsca w czołówce tego sektora branży.
Zobacz też: Kontrolery do symulatora lotu – najlepsze modele
- Sprawdź aktualne ceny Monety Apex Legends w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Monety Apex Legends w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Monety Apex Legends w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Apex Legends zostało wydane 4 lutego 2019 roku. Gra należy do gatunku battle royale, więc naturalnie pozycjonuje się na konkurenta przede wszystkim niezwykle popularnego Fortnite.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.