Im bliżej jesteśmy premiery GTA 6 tym częściej pojawiają się kolejne informacje i pogłoski związane z tą produkcją. Od momentu grudniowej zapowiedzi nie otrzymaliśmy co prawda zbyt wielu dodatkowych konkretów, jednak graczom nie przeszkadza to w doszukiwaniu się kolejnych detali bądź ruchów samego Rockstar Games. Część bardziej dociekliwych graczy zwróciła uwagę na coś, co pozwala sugerować, że firma szykuje się do rozpoczęcia szeroko zakrojonej akcji marketingowej.
Rockstar najwidoczniej przygotowuje się do szeroko zakrojonej promocji GTA 6
Na twitterowym/X profilu GameRoll pojawił się dziś bardzo interesujący wpis, w którym autor przedstawił fragment kodu API Rockstar Games, który jasno potwierdza, że firma dodała tam dość sporo wzmianek na temat GTA 6. Znaleźć tam można m.in. odnośniki do grafik, a nawet całej okładki gry, która najwidoczniej jest już gotowa i czeka na publikację.
Na podstawie tego autor wpisu stwierdził, że ekipa odpowiedzialna za nadchodzącą część Grand Theft Auto przymierza się już teraz to szeroko zakrojonej akcji marketingowej, która ma promować właśnie ten tytuł.
PILNE: Rockstar Games najwyraźniej dodało wiele wzmianek o GTA 6 do swojego API! Należą do nich wzmianki o zrzutach ekranu (zwanych ekranami), a nawet okładkach!
Na przykład: „file”: „https: .// media-rockstargames-com.akamaized.net/rockstargames-newsite/img/global/games/screens/666-1.jpg”
GameRoll
Brzmi to bardzo wiarygodnie, zwłaszcza że dodawanie grafik na chwilę przed rozpoczęciem kampanii marketingowej nie jest niczym nadzwyczajnym i przeważnie jest to przygotowywane z pewnym wyprzedzeniem. Możliwe więc, że kwestią czasu jest udostępnienie zwiastuna lub innych materiałów promocyjnych.
- Sprawdź aktualne ceny Grand Theft Auto 5 w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Grand Theft Auto 5 w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Grand Theft Auto 5 w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Grand Theft Auto 5 na Allegro
Jeśli Rockstar Games faktycznie chce wydać GTA 6 w 2025 roku, to czasu na adekwatną do rozmiarów gry kampanię marketingową pozostaje coraz mniej. W końcu wątpliwe jest, aby deweloperzy mieli oszczędzać środku na promowanie swojej gry możliwie najbardziej, jak się tylko da.
Źródło: Twitter/X: GameRoll
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.