Dwa dni temu usłyszeliśmy, jakoby Bloodborne Remaster na PC lub PS5 nie powstawał ze względu na ciągły rozwój gry Elden Ring i problemy z przeniesieniem silnika graficznego tytułu From Software na inne sprzęty. Z tymi słowami nie zgadza się Lance McDonald, który ma wiele dojść w japońskim studiu.
Bloodborne Remaster wciąż jest prawdopodobny
Insider uważa, że silnik graficzny, na którym przygotowano Bloodborne, nie ma żadnych barier technicznych uniemożliwiających wrzucenie produkcji na komputery osobiste czy konsole PS5. Według McDonalda twórcy z Japan Studio posiadali swego czasu – jeszcze przed zamknięciem studia – grywalny build gry stworzony w oparciu o system operacyjny Windows 7. Użytkownik uważa, że Sony wciąż posiada go na dyskach, co sprawia, że Bloodborne Remaster mógłby zadebiutować w każdej chwili.
Zobacz też: Kody do GTA 5
Lance McDonald nie może dowiedzieć się natomiast, co siedzi w głowach przedstawicieli Sony – czy będą chcieli kiedykolwiek ujawnić Bloodborne Remaster, czy też całkowicie go zamrozić. Insider dodaje natomiast, że w jego opinii trwa rozwój marki Bloodborne (możliwe, że prace zostały powierzone Bluepoint Games), a jej fani powinni otrzymać albo port na PC, remaster na PS5 lub/i całkowicie nową odsłonę. W przyszłości powinniśmy dowiedzieć się więcej na ten temat.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.