Wydana pod koniec marca 2024 roku Dragon’s Dogma 2 przed premierą jawiło się jako prawdziwy sprzedażowy hit, który będzie jednym z mocniejszych kandydatów do tytułu Gry Roku. Potem okazało się, że gra została faktycznie dość ciepło przyjęta, choć nie obyło się bez kontrowersji wokół mikropłatności, które są w niej dostępne, ale także dość poważnych problemów z wydajnością, które nie zostały rozwiązane po dziś dzień. Najnowsze wyniki sprzedażowe pokazują, że gra osiągnęła całkiem dobrą, choć niezbyt rewelacyjną sprzedaż.
Sprzedaż Dragon’s Dogma 2 przekroczyła kolejny próg
Według najnowszego komunikatu ujawnionego przez Capcom Dragon’s Dogma 2 od momentu premiery sprzedała się w nakładzie około 3 milionów egzemplarzy na całym świecie. Nie jest to w żadnym wypadku zły wynik, aczkolwiek biorąc pod uwagę cały marketing wokół tej pozycji oraz ogólne zainteresowanie nią w okolicach premiery, tak można zakładać, że wydawca oczekiwał znacznie wyższych rezultatów.
Dziękujemy 3 milionom Powstańców, którzy wyruszyli na przygody w Dragon’s Dogma 2! Jesteśmy wdzięczni za Wasze ciągłe wsparcie.
Zespół Dragon’s Dogma 2
Według informacji jeszcze z początku kwietnia najnowszy aRPG od Capcomu trafił do około 2,5 miliona osób, co pokazuje też, że ostatni okres stał pod znakiem mocnego wyhamowania sprzedaży. To całkiem naturalne zjawisko, zwłaszcza w przypadku gry single-player i trzeba mieć to na uwadze.
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny Dragon's Dogma 2 w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Ciekawe tylko, jak Dragon’s Dogma 2 poradzi sobie nieco odleglejszej perspektywie czasu i jaki wpływ na sprzedaż będzie miał planowany przez Capcom dodatek. Zapewne na nowo obudzi on zainteresowanie historią Arisenów, jednak czy stanie się swoistym game changerem? To się dopiero okaże.
Źródło: Twitter/X: Dragon's Dogma 2
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.