Podczas marcowego pokazu Xbox Partner Preview studio GSC Game World niespodziewanie zaprezentowało i wprowadziło do sprzedaży konsolowe wydanie trzech części serii S.T.A.L.K.E.R. Choć S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy nie wprowadza znaczących zmian w porównaniu do oryginału, to pod względem technicznym trudno jest mieć jakiekolwiek uwagi. Od dzisiaj rozgrywka może zostać dodatkowo urozmaicona przy pomocy modów.
Konsolowe wydanie trylogii S.T.A.L.K.E.R doczekało się obsługi modów
Aby uprościć tworzenie, aktualizowanie oraz zarządzanie projektami GSC Game World nawiązało współpracę z platformą mod.io.
Po pobraniu odpowiednich narzędzi gracze mogą podmieniać tekstury, animacje, obiekty, przerywniki filmowe oraz ścieżkę dźwiękową (wyłącznie w trybie singleplayer).
W przypadku wersji konsolowej wszelkie zmiany muszą zostać wprowadzone poprzez edycję istniejących już plików, a więc niemożliwe jest dodanie zupełnie nowych dźwięków czy postaci.
- Sprawdź aktualne ceny STALKER Trilogy w Instant Gaming Brak prowizji za płatność
- Sprawdź aktualne ceny STALKER Trilogy w Eneba 3% taniej z kodem XGPPL skopiujPrzejdź do sklepu
- Sprawdź aktualne ceny STALKER Trilogy w GAMIVO 10% taniej z kodem XGP6 skopiujPrzejdź do sklepu
Należy pamiętać, że modyfikacje nie powinny ingerować w podstawowe elementy gry (np. skrypty), a ich rozmiar nie może przekraczać 1 GB. Szczegółowe instrukcje dotyczące tworzenia i publikowania modów dostępne są na oficjalnej stronie serii STALKER.
Źródło: Stalker Game
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.