Mniej więcej dwa miesiące temu zdradzono, ile godzin wyjmie z życia ukończenie kampanii fabularnej do Starfield. Historia w produkcji ma być nawet o 20% dłuższa względem poprzednich gier single-player tego wydawcy. Teraz natomiast jeden z twórców gry opowiada o ogólnym, robiącym ogromne wrażenie rozmiarze gry.
Fabuła Starfield ma być bardzo angażująca
Kompozytor ścieżki dźwiękowej do Starfielda – Inon Zur – ujawnił, że kosmiczny RPG to bezapelacyjnie największa gra Bethesdy, ponieważ pozycja zaoferuje aż około 100 systemów gwiezdnych oraz ponad 1000 różnych planet do zbadania. Ich eksploracje mają sprawić, że będziemy pisać własne historie w ramach narracji – zadamy sobie wiele pytań i poszukamy na nie odpowiedzi, przemieszczając się właśnie między kolejnymi układami czy planetami.
Przeczytaj też: Ray Tracing – co to jest?
Zur uważa, że fabuła Starfielda jest bardzo głęboka i jednocześnie filozoficzna. Ma ona pochłonąć graczy i zmusić do ciągłej refleksji na różne tematy. Kompozytor jest pewny, że nie jest to kolejna zwykła opowieść, a taka, w której deweloperzy robią wielki krok w stronę filozofii, próbując zachęcić odbiorcę do zastanawiania się nad różnymi kwestiami.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.