Już niespełna miesiąc dzieli nas od premiery Stellar Blade, czyli najnowszego tytułu ekskluzywnego dla PS5. Już jutro tytuł ten doczeka się wydania wersji demo, które może przekonać niezdecydowanych jeszcze graczy do zakupu, a oczywiste jest, że zarówno twórcy, jak i wydawca liczą na jak najlepsze rezultaty. Teraz dowiedzieliśmy się, że gra na premierę pozbawiona będzie jednego z trybów, na który czekać mogło wielu graczy.
Stellar Blade bez trybu fotograficznego na premierę
W wywiadzie dla portalu Famitsu (via. Twisted Voxel) reżyser gry Stellar Blade — Kim Hyung Tae — potwierdził, że gra w momencie debiutu nie będzie wyposażona w tryb fotograficzny. Deweloper uargumentował to przede wszystkim chęcią doszlifowania gry tak, aby na premierę prezentowała ona, jak najwyższy poziom techniczny. Jest to jak najbardziej zrozumiałe i powinno to cieszyć wszystkich, którym zależy na kwestiach wydajności.
Producent wspomniał jednak, że jeśli gracze faktycznie będą chcieli, aby w tytule pojawiła się opcja trybu fotograficznego, to studio postara się na tę prośby odpowiedzieć. Jednocześnie mężczyzna dał znać wszystkim, którzy będą bawić się w Stellar Blade do przesyłania im swoich opinii na temat gry.
W rozmowie poruszona została także kwestia systemu walki, który bardziej niż na spamowaniu kilku przycisków ma opierać się na blokach i unikach. Tutaj Hyung Tae stwierdził, że deweloperom zależało na stworzeniu takich mechanik, które wymagałyby od graczy uważnego obserwowania wrogów i oceniania sytuacji na polu walki. Deweloper twierdzi, że im szybciej się tego nauczymy, tym szybciej będziemy w stanie prowadzić płynne i efektowne bitwy.
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w Media Expert NASZ WYBÓR
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w RTV EURO AGD
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade w Media Markt
- Sprawdź aktualne ceny Stellar Blade na Allegro
Mimo że brak trybu fotograficznego może dla niektórych być niezwykle rozczarowujący, tak wizja dodania go z czasem, jako aktualizację jest już znacznie lepsza. Ciekawie brzmi na pewno kwestia systemu walki, który ma wymagać od graczy bardziej taktycznego podejścia, oby tylko stanowił on realne wyzwanie. Tego jednak dowiemy się po premierze, która zaplanowana została na 29 marca 2024 roku.
Źródło: Twisted Voxel
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.