O Game Passie mówi się ostatnio głównie w kontekście potencjalnego przejęcia Activision Blizzard. Wciąż nie wiemy, czy do tej transakcji faktycznie dojdzie i cierpliwie czekamy na decyzje komisji handlowych. Może okazać się jednak, że do tego czasu Microsoft zmieni formę swojej popularnej usługi.
Nowy, tańszy Game Pass
Game Pass dostępny jest aktualnie w trzech wersjach – standardowej, pecetowej i Ultimate. Rozesłane ostatnio przez Microsoft ankiety, które pojawiły się na forum ResetEra, sugerują, że firma może rozważać stworzenie nowej, tańszej wersji Xbox Game Passa.
Ankieta wspomina najniższy tier subskrypcji, w którym gry first-party Xboxa pojawiałyby się z nawet 6-miesięcznym opóźnieniem. Ponadto posiadacze tego poziomu abonamentu widzieliby reklamy. Microsoft nie wyjaśnia jednak, gdzie i jak często byłyby one wyświetlane.
Przeczytaj też: Gry strategiczne
Przy tak ogromnej liczbie subskrypcji dostępnych aktualnie na rynku, rozwiązanie Microsoftu może być kuszące dla wielu użytkowników. Przeprowadzona ankieta najlepiej odpowie zapewne, czy jest to coś, czym firma przyciągnęłaby więcej graczy.
Dyskusja na temat wpisu
Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Mimo że pozwalamy na komentowanie osobom bez konta na platformie Disqus, to i tak zalecamy jego założenie, bo wpisy gości często trafiają do spamu.